سرپرست مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان گفت:

پویایی جوانان با سازمان‌های مردم نهاد ارتباط مستقیم دارد

رییس گروه ستاد ساماندهی امور جوانان همدان گفت: ۲۲ ستاد استانی و شهرستانی ساماندهی امور جوانان سال ۱۴۰۰ در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۶۸۶۹۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمدالله چاروسایی گفت: پارسال ۲ ستاد استانی و ۲۰ ستاد شهرستانی برای ساماندهی امور جوانان برگزار شد که امسال منظم‌تر و با برنامه‌تر در استان همدان و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

رییس گروه ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: باید ادارات ورزش و جوانان سراسر استان برای این ستاد ایده‌پردازی خلاقانه داشته باشد و هماهنگی بین دستگاهی را به خوبی انجام دهند.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ شهرستانهای تویسرکان، رزن، نهاوند و ملایر فعال‌ترین شهرستان‌ها در برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان بودند و شهرستان‌های اسدآباد، بهار و قره درگزین نیز عملکرد مطلوبی نداشتند همچنین در سال ۹۹ شهرستانهای بهار و کبودرآهنگ از شهرستان‌های برتر در برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان بودند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: در راستای برنامه ریزی ستاد ساماندهی امور جوانان هفت کمیته اوقات فراغت، ازدواج، فضای مجازی، اشتغال، مشارکت اجتماعی، مسکن و آسیب‌های اجتماعی و فعالیت می‌کنند که در این راستا سال گذشته شهرستان تویسرکان از شهرستان‌های فعال در برگزاری کمیته‌های یاد شده بود.

newsQrCode
برچسب ها: همدان ورزش جوانان
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها