جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اعلام اینکه تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی گزارش نشده است، گفت: ماموران پلیس پیش بینی و تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در امنیت کامل را انجام داده‌اند.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اعلام اینکه تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی گزارش نشده است، گفت: ماموران پلیس پیش بینی و تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در امنیت کامل را انجام داده‌اند.
کد خبر: ۱۳۶۸۶۲۷

به گزارش جام جم آنلاین، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله در جمع خبرنگاران به تشریح تمهیدات پلیس برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) پرداخت و اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب بدون نام «خمینی» در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

وی با بیان اینکه در آستانه سی و سومین سالگرد ارتحال این مرد الهی بوده و همه شیفتگانش منتظرند تا همانگونه که در محرم و اربعین حسینی شرکت می کنند در این مراسم نیز حضور یابند، تصریح کرد: ما نیز در مجموعه انتظامی همانگونه این انتظار را می کشیم و آماده ایم تا برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر این مراسم بزرگ حضور پیدا کنیم.

سردار رضایی با تاکید بر این که خوشبختانه تاکنون در رابطه با این مراسم هیچگونه مشکل امنیتی گزارش نشده است، اظهار داشت: همکاران ما در اقصی نقاط کشور از مرز تا دل شهرها پیش بینی ها و تمهیدات لازم را برای برگزاری این مراسم در امنیت کامل انجام داده اند.

وی با بیان این که از هم اکنون در خدمت مردم بوده و آمادگی لازم برای برگزاری این مراسم بزرگ جهان اسلام را داریم، اظهار داشت: از سرباز تا فرماندهان ارشد مشتاقانه آماده اند تا در این مراسم عظیم به مردم خدمت کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای مسیرهای تردد خودروهای کاروانی و شخصی و پارکینگ ها تدابیر لازم اندیشیده شده و تا زمان بازگشت کامل مردم به شهرهای مبدأ خود پلیس در کنار آنها خواهد بود.

سردار رضایی به زائران توصیه کرد: برای شرکت در این مراسم معنوی از آوردن وسایل ممنوعه اجتناب کرده و تنها وسایل مورد نیاز و ضروری را همراه داشته باشند.

وی با بیان این که در این ایام، پرواز ریزپرنده ها، کوادکوپترها و هلی شات ها در اطراف حرم ممنوع است، اظهار داشت: امیدواریم با همراهی مردم همچون گذشته این مراسم ملی و معنوی را نیز همانند دیگر مأموریت ها به خوبی به انجام رسانیم.

جانشین فراجا خاطرنشان کرد: رانندگان وسایط نقلیه عمومی استانداردهای لازم را برای سفر داشته باشند و بیش از پیش با همکاران ما در پلیس راهور همکاری کنند تا خدایی نکرده شاهد حوادث ناگواری در این ایام نباشیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره افزایش حجم سفرها در این ایام و آغاز تعطیلات تابستانی و تدابیر پلیس در این زمینه اظهار داشت: پلیس همواره در کنار مردم بوده و هست و از شور و نشاط و شادمانی مردم خوشحال می شود اما باید این هشدار را به معدود افرادی که به دنبال هنجارشکنی در رانندگی، سواحل، جاده ها و خیابان ها هستند بدهم که پلیس قاطعانه و طبق قانون با آنها برخورد خواهد کرد و تیم هایی برای رصد و برخورد با این هنجارشکنان در حوزه های مختلف تشکیل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها