برنامه «دست کی بالا» با همراهی جمعی از کودکان ایرانی، به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به سوگ می‌نشیند.
کد خبر: ۱۳۶۸۵۹۵

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه دو، بیان سیره زندگی و خصلتهای بزرگان ملی و مذهبی برای الگوبرداری کودکان ایرانی از اهداف برنامه «دست کی بالا» است که در ویژه برنامه رحلت امام خمینی (ره)، به نحوه رفتار امام با کودکان، نظم در کارها، کتابخوانی و مطالعه امام پرداخته می‌شود.

در این برنامه گیتی خامنه و محمدرضا بهروز به عنوان شخصیتهای اصلی برنامه با همراهی کودکان و میهمانان برنامه، سیره و سبک زندگی امام(ره) و افراد منظم در جامعه را روایت نموده و به صورت قصه و داستان به تصویر می‌کشند.

گروه نسل سلیمانی که میهمانان این ویژه برنامه می‌باشند، به اجرای سرود و ترانه‌ای محزون با اشعاری مناسب در وصف حضرت امام خمینی(ره) می‌پردازند.

همچنین قرار است آیتمی تحت عنوان «خاطرات خورشید» به این برنامه اضافه شود که خاطرات کودکی و سبک زندگی یکی از بزرگان ملی و مذهبی کشور را به صورت ویدئوگرافیک در تایمی کوتاه به تصویر بکشد تا کودکان با این بزرگان آشنا شوند. نخستین قسمت این آیتم، به بیان خاطره‌ای کوتاه از دوران کودکی شهید اصغر عدالت اختصاص دارد.

برنامه «دست کی بالا» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیدمحسن مناجاتی و کارگردان هنری زهرا حق‌جویی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با موضوع «نظم در استفاده از زمان» شنبه چهاردهم خرداد ساعت 10:45 روانه آنتن این شبکه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها