مردی جوان به علت غرق شدگی در رودخانه کن جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۳۶۸۴۷۶

به گزارش جام جم آنلاین، عصر روز هشتم خردادماه، گزارشی در خصوص وقوع حادثه غرق شدگی در بزرگراه همت، محدوده میدان المپیک، یکی از انشعابات رودخانه کن که قبل از بوستان جوانمردان واقع شده است به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که با توجه به نزدیک بودن محل حادثه به ایستگاه ۱۰۰ آتش‌نشانی، این ایستگاه و گروه امداد و نجات شماره ۸ به محل اعزام شدند.

بر اساس اطلاعاتی که شهروندان در اختیار آتش‌نشانان قرار دادند، یک مرد که تبعه افغانستان بوده، به علت نامشخصی در یکی از قسمت‌های رودخانه کن که به سمت یک استخر آبگیری به عمق سه متر سرریز می‌شود، سقوط کرده بود. اما این فرد به دلیل اینکه مهارتی در شنا نداشت در قسمت عمیق آب فرو رفته و دچار غرق شدگی شد.

آتش نشانان با حضور در محل عملیات خود را آغاز و درچندین نقطه از رودخانه جست و جو را ادامه دادند. آتش‌نشانان با جستجو در محدوده این استخر آبگیری سرانجام جسم بی‌جان این مرد جوان را از زیر آب خارج کردند که با تحویل وی به عوامل امدادی و بررسی علائم حیاتی مشخص شد که جان خود را از دست داده است.

بر اساس اعلام آتش‌نشانی تهران، پیکر این فرد برای انجام اقدامات قانونی، بررسی علت مرگ و چگونگی وقوع این حادثه به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

عکس | غرق شدگی یک نفر در رودخانه کن

عکس | غرق شدگی یک نفر در رودخانه کن

عکس | غرق شدگی یک نفر در رودخانه کن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها