بانک سپه در نظر دارد املاک و مستغلات تحت اختیار خود واقع در سراسر کشور به‌شرح جداول ذیل را از طریق مزایده سراسری، با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی الکترونیکی www.setadiran.ir به صورت الکترونیکی به فروش برساند.
کد خبر: ۱۳۶۸۳۶۲
 
مزایده سراسری املاک تملیکی و مازاد برنیاز بانک سپه (نوبت اول)
 
 
تاریخ انتشار مزایده در سامانه ستاد: ساعت 8 صبح روز دوشنبه به‌تاریخ 1401/03/09

آخرین مهلت دریافت اسناد مزایده: ساعت 19 روز پنجشنبه به‌تاریخ 1401/03/19

آخرین مهلت ارسال پیشنهاد: ساعت 9 روز دوشنبه به‌تاریخ 1401/03/30

تاریخ بازگشایی پاکات پیشنهادی: ساعت 8 روز سه‌شنبه به‌تاریخ 1401/03/31

تاریخ بازدید: از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه به‌تاریخ 1401/03/10 لغایت ساعت 15روز یکشنبه به­تاریخ 1401/03/29  (بازدید همه روزه به جز پنجشنبه ها و ایام تعطیل مقدور می باشد).


نحوه فروش: نقد / نقد و اقساط
 


توجه : لطفاً به اصلاحات احتمالی مزایده در سایت بانک سپه به نشانی الکترونیکی /ta www.banksepah.ir مندرج می‌گردد و تا پایان آخرین مهلت ارائه پیشنهادات ملاک عمل می‌باشد، توجه فرمایید.

 
توضیحات و شرایط:

1.      متقاضیان جهت کسب اطلاع از جزئیات املاک و با توجه به توضیحات مندرج در شرایط مزایده می توانند هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند.

2.      شرکت در مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت "ستاد" می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می باشد.

3.       علاقمندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با دفتر ثبت‌نام سامانه ستاد به شماره تلفن 1456 تماس و یا به آدرس اینترنتی www. setadiran.ir مراجعه نمایند. کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می‌باشد.
 
برای مشاهده کامل آگهی در سایت مزایده مناقصه اینجا کلیلک کنید.

بانک سپه – اداره کل املاک
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها