رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور خبر داد

تغییر تاکتیک آواربرداری از صبح امروز

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور گفت: اکنون عملیات امدادرسانی و آواربرداری از چهار جبهه ساختمان در حال انجام است. با توجه به تغییر تاکتیکی که امروز در روند آواربرداری داده شد سرعت عملیات افزایش یافت.
کد خبر: ۱۳۶۸۰۲۹
به گزارش جام جم آنلاین، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور شنبه شب با خانواده جلیلیان که چهار نفر از اعضای خود را در حادثه متروپل از دست دادند دیدار کرد.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور در جمع خانواده جلیلیان ضمن تسلیت به این خانواده گفت: گروه‌های جستجوگر هلال‌احمر از همان دقایق نخست در محل حادثه اقدام به یافتن افراد زیر آوار مانده کردند. متاسفانه در این حادثه تاکنون ۲۹ نفر شهروند از جمله چهار نفر از خانواده جلیلیان جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه قطعا با متخلفان این حادثه برخورد قاطعانه خواهد شد تا حقی از خانواده‌های آسیب دیده این حادثه ضایع نشود، افزود‌: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی به رسیدگی به این حادثه دارند و قطعا دولت کنار خانواده حادثه دیدگان خواهد بود.

کولیوند با بیان اینکه مردم شریف آبادان در چند روز اخیر با تلاش خود در شتاب بخشی عملیات آواربرداری و امدادرسانی کمک شایانی به گروه‌های امداد و نجات کردند، ادامه داد: به جرات می‌توان گفت این روحیه جهادی در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود و مردم آبادان همانند هشت سال دفاع مقدس در امدادرسانی و کمک به نیرو‌های عمل کنند در آواربرداری جهادی عمل کردند.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه نیرو‌های مردمی از همان دقایق نخست این حادثه تلخ بدون تجهیزات پای کار آمدند و با دل و جان برای شهروندانشان که زیر آوار بودند کار کردند، خانطرنشان کرد: از همه مردمی که کنار نیرو‌های امدادگر بودند قدردانی می‌کنم و قطعا این گزارش به رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد رسید.

کولیوند با اشاره به ادامه عملیات امدادرسانی گفت: اکنون عملیات امدادرسانی و آواربرداری از چهار جبهه ساختمان در حال انجام است. با توجه به تغییر تاکتیکی که امروز در روند آواربرداری داده شد سرعت عملیات افزایش یافته و اگر خطری در جریان کار تهدید نکند روند آواربرداری افزایش خواهد یافت.
 
منبع: تسنیم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها