فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

انهدام ۵ باند قاچاق سلاح و مهمات در استان ایلام

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام خبر داد:

سارقان طلافروشی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از دستگیری ۳ نفر از عاملان سرقت مسلحانه طلافروشی خیابان فردوسی شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۸۰۲۰
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سرهنگ خداداد رشیدی گفت: به دنبال وقوع سرقت مسلحانه طلافروشی در خیابان فردوسی شهر ایلام بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه و مسلح به دو قبضه سلاح جنگی وارد مغازه طلا فروشی خیابان فردوسی شده و اقدام به ربودن مقداری طلاجات می‌کنند.

سرهنگ رشیدی با اشاره به اینکه سارقان با پوششی مبدل و با پوشاندن سر و صورت خود اقدام به سرقت می‌کنند، گفت: نبودن هیچ گونه سرنخ و یا رد پایی از سارقان و پیچیده بودن سرقت کار را برای کارآگاهان پلیس آگاهی استان دشوار کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام افزود: خوشبختانه تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان بلافاصله بعد از سرقت نتیجه داد و ماموران این پلیس موفق شدند سه نفر از عوامل سرقت طلا فروشی شهر ایلام را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی استان ایلام پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند تعداد ۳ نفر از عاملان سرقت طلافروشی شهر ایلام را در یکی از استان‌های مرکزی دستگیر کنند.

سرهنگ خداداد رشیدی با اشاره به اینکه سارقان با برنامه ریزی قبلی و شب قبل از حادثه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را در بام ایلام به سرقت برده بودند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری و در اعترافات خود عنوان داشتند که پس از سرقت و متواری شدن از محل، خودرو را در یکی از محلات شهر ایلام بصورت بلاصاحب رها و با استفاده از یک دستگاه خودروی دیگر که قبلاً در آن محل پارک کرده بودند از محل متواری می‌شوند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه سه نفر از عوامل سرقت طلا فروشی شهر ایلام دستگیر و طلاهای مسروقه نیز تحویل مالباخته شده است، گفت: با تحقیقات پلیس مشخص شد تعداد ۵ نفر در امر سرقت دخیل بوده که تلاش پلیس جهت دستگیری سایر همدستان ادامه دارد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها