استاندار کردستان و هیات همراه از پروژه سد سیازاخ شهرستان دیواندره بازدیدنمود.
کد خبر: ۱۳۶۸۰۱۸

 کردستان-جام جم آنلاین- مجری طرح پروژه سد سیازاخ شهرستان دیواندره در حاشیه بازدید استاندار کردستان گفت: این سد در 7کیلومتری جنوب غربی شهرستان دیواندره واقع شده و در محل تلاقی دوشاخه رودخانه قزل اوزن بنام کاقلی و شیخ حیدرقرار گرفته است.

پدرام لعلی افزود: مهمترین هدف احداث این سد کنترل و تنظیم جریانهای نابهنگام رودخانه قزل اوزن،تامین آب 22هکتار اراضی کشاورزی مابین شهرستانهای دیواندره و بیجار، تخصیص آب دراز مدت شرب شهرستانهای دیواندره و بیجار،توسعه بخش کشاورزی و افزایش بهبوددامداری می باشد.

وی خاطرنشان کرد:میزان اعتبار مورد نیاز برای اتمام سد سیازاخ 240میلیون تومان نی باشد که امیدواریم با تخصیص این اعتبارات سد سیازاخ تا پایان سال جاری آبگیری و به بهره برداری برسد.

در ادامه استاندار کردستان کلنگ احداث بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی ره را به زمین زد. مساحت زمین اهدایی خانواده رنجبر 370مترمربع بوده که ظرفیت طراحی 10 تخت دیالیز را دارد و برای احداث 7میلیارد و 800میلیون تومان اعتبار نیاز است.

در ادامه استاندار کردستان به گلزار شهدای شهرستان دیواندره رفت و بانثار گل و فاتحه به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها