سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان

کتابخانه دار شدن روستا‌های بالای ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار در زنجان

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: به زودی تمام روستاهای بالای 2 هزار و 500 نفر جمعیت نیز از نعمت کتابخانه برخوردار می‌شوند.
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: به زودی تمام روستاهای بالای 2 هزار و 500 نفر جمعیت نیز از نعمت کتابخانه برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۶۷۹۱۳
به گزارش جام جم آنلاین زنجان، صادقی افزود : ما هیچ شهر بدون کتابخانه‌ای نداریم و با استفاده از ظرفیت‌های اداری و خیّرین تلاش می‌کنیم به زودی تمام روستاهای بالای 2 هزار و 500 نفر جمعیت نیز از نعمت کتابخانه برخوردار شوند. سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان گفت : در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کتابخانه در استان فعال است که بخشی از آنها به صورت مشارکتی با دستگاه‌های مختلف راه‌اندازی شده است.

صادقی با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی به عنوان پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی، خدمات فرهنگی متنوعی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی به جامعه ارائه می‌دهند، افزود : بدون شک حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی در نهایت به نفع جامعه است و موجب نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه و توسعه فرهنگی می‌شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به برگزاری نشست «عصر شعر و خاطره » همراه با شعرخوانی شاعران مطرح گفت : همچنین نشست روایتگری دفاع مقدس به همراه تجلیل از ۳ مادر بزرگوار شهید در زنجان اجرا می‌شود.

وی افزود :  در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تهیه، تولید و پخش هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم، عکس، صوت، کتاب و... در تبیین حماسه آزادسازی خرمشهر از برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های استان زنجان است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها