دستیار ویژه وزیر امور خارجه مطرح کرد

عرصه برای فعالیت بخش خصوصی در کشور مهیا نیست

دستیار وزیر امور خارجه گفت: عرصه برای فعالیت بخش خصوصی درکشور مهیا نیست و در چنین شرایطی امکان رشد اقتصادی در عرصه های بین المللی وجود ندارد.
دستیار وزیر امور خارجه گفت: عرصه برای فعالیت بخش خصوصی درکشور مهیا نیست و در چنین شرایطی امکان رشد اقتصادی در عرصه های بین المللی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۳۶۷۷۰۸

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،دستیار وزیر امور خارجه گفت: عرصه برای فعالیت بخش خصوصی درکشور مهیا نیست و در چنین شرایطی امکان رشد اقتصادی در عرصه های بین المللی وجود ندارد.

 

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی هرمزگان، عبدالله سهرابی در دیدار با رییس اتاق بازرگانی هرمزگان که با حضور اعضای هیات نمایندگان اتاق، دریانورد مشاور عالی اتاق، شعبان رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس و رضایی دبیر کل اتاق بازرگانی هرمزگان همراه بود، اظهار داشت: نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس یکی از فعال ترین نمایندگی های ما در بین ۲۹ نمایندگی فعال در سطح کشوراست که توانسته است در بین ۲۹ نمایندگی مقام اول را از لحاظ عملکردی به خود اختصاص دهد.

 

وی افزود: امروز نبض اقتصاد کشورهای توسعه یافته در دستان بخش خصوصی است و در واقع بخش خصوصی برای بخش های دولتی تصمیم گیری می کنند که متاسفانه این روند در کشور ما بالعکس است و بخش های دولتی مانع تراشی زیادی برای بخش خصوصی ایجاد می کنند که هیچ توجیهی ندارد.

 

سهرابی ادامه داد: کشور ما تمام ظرفیتهای لازم در بخش های مختلف را داراست و در تمام بخش ها می توانیم جذب سرمایه گذار را به بهترین نحو داشته باشیم اما متاسفانه بخش خصوصی به دلیل قوانین دست و پاگیر این فرصت های طلایی را از دست می دهد.

 

وی تصریح کرد: ظرفیت های استان هرمزگان به تنهایی تمام نیاز کشور را در تمام بخش ها می تواند برطرف سازد و چنین استانی با چنین ظرفیت های عظیمی باید در بحث تجارت خارجی سرآمد باشد.

 

سهرابی تاکید کرد: تجارت پیشینه مردم هرمزگان است و باید از ظرفیت های تجار ایرانی مقیم کشورهای حاشیه خلیج فارس برای گسترش مراودات تجاری استفاده شود و چنین ظرفیت هایی نباید مغفول بماند.

 

دستیار وزیر امور خارجه ادامه داد: اتاق بازرگانی هرمزگان تعامل بسیار خوبی با نمایندگی وزارت امورخارجه در بندرعباس دارد و بدون شک این تعامل دستاوردهای بسیار خوبی به دنبال خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها