معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران خبر داد

کشف ۱۰ میلیارد تومان لوازم خانگی قاچاق

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد:

کشف بیش از ۲۵ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از یک هزار دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال، اعلام کردند.
کد خبر: ۱۳۶۷۵۵۵

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی ولی پور گودرزی گفت: در راستای پایش و کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در خیابان فدائیان اسلام به ارزش ۲۵ میلیارد ریال شدند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاهای دپو شده فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان انبار را پلمپ کردند، اظهار داشت: طی شمارش صورت گرفته کالاها شامل هفت دستگاه ماشین لباسشویی، دو دستگاه ماشین ظرفشویی، ۷۰۰ دستگاه اسکنر، ۴۴۰ عدد چراغ قوه، ۱۰۹ دستگاه جاروبرقی است که پرونده درخصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

گودرزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: با توجه به اینکه قاچاق کالا باعث از کار افتادن چرخ اقتصادی کشور و در پی آن افزایش نرخ بیکاری می شود، در نتیجه مبارزه با قاچاق از اصلی ترین وظایف پلیس امنیت اقتصادی است در همین راستا شهروندان، در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس با شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها