بمناسبت برگزاری بزرگترین کنگره شهدای عشایری در استان چهار محال و بختیاری

هم اندیشی اعضای قرارگاه رسانه ای برای برگزاری کنگره 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور

بمناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر

برنامه های گسترده شبکه جهان بین در سالروز فتح خرمشهر

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در روز مقاومت، ایثار و پیروزی، برنامه های متنوعی تولید و پخش می کند.
کد خبر: ۱۳۶۷۴۵۴

به گزارش جام جم  آنلاین-  چهارمحال و بختیاری؛علیرضا هاشمی نسب، معاون سیمای جهان بین از تولیدات ویژه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان خبر داد و گفت: برنامه های «شب های بام ایران»، «زیر یک سقف» و «ویژه سپاه» به این مناسبت بزرگ تاریخی، می پردازند.

وی گفت: «شب های بام ایران» به تهیه کنندگی فرشاد صالحی، اجرای عماد صدری نژاد و فخری قائدی فردا شب از ساعت 21 تا 22 با بخش های: گفت و گوی کارشناسی، برقراری ارتباط با مرکز آبادان، سرود، موسیقی و تصاویر شاد و مناسب روز پیروزی و مقاومت، تقدیم بینندگان خواهد شد.

هاشمی نسب به پخش برنامه «زیر یک سقف» به تهیه کنندگی طیبه اسماعیلی، ویژه سوم خرداد اشاره کرد و گفت: این برنامه با اجرای سوسن حبیبی و دنیا صفری، با حضور میهمان ویژه، سرود، نماهنگ و کلیپ از ساعت 10 تا 11، این روز فرخنده را گرامی می دارد.

وی همچنین از پخش «ویژه برنامه سپاه» مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر در روز جمعه ساعت 17:15 دقیقه به تهیه کنندگی حسن کیانی و اجرای ابوالفضل هادیپور خبر داد.

حجت اله جعفری، معاون صدای شبکه جهان بین با اشاره به پخش برنامه «پلاک 8» به تهیه کنندگی سیده مریم رضوی گفت: این برنامه سوم خرداد به صورت زنده با گویندگی زهرا خنکداری و گزارشگری فریده نادری     از رادیو جهان بین پخش می شود و شامل بخش های: گپ و گفت کارشناسی، دو بسته گزارشی پیرامون اهمیت این روز در تاریخ ایران، دو بسته صوتی، برقراری ارتباط تلفنی با مرکز خوزستان و اطلاع از برنامه های ویژه روز مقاومت؛ ایثار و پیروزی، موسیقی و ترانه های شاد، معرفی کتاب دفاع مقدس، پیامک و تلفن است که از ساعت 9 تا  11 روی آنتن می رود.

زهره بهرامی، معاون خبر این مرکز به گزارش های تولیدی در این معاونت برای پخش از بخش های خبری رادیو و تلویزیون اشاره کرد و گفت: تهیه یک گزارش تولیدی با موضوع سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر؛ روز مقاومت؛ ایثار و پیروزی و پخش از بخش های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران، پوشش و انعکاس مراسم و برنامه های شهرستان های ده گانه در بخش های رادیویی و تلویزیونی جهان بین، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری تمامی محتوای تولیدی در شبکه های اجتماعی، کانال و پیام رسان ها، از اقدامات گسترده این معاونت است.

بابک سعیدی، معاون فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم از تولیدات مجموعه اش ویژه همین مناسبت گفت: تولید ویدئو کست، پوستر،کلیپ، پادکست، فیلم کوتاه و موشن گرافیک، بارگذاری محتواهای مجازی و اطلاع رسانی در کانال ها، سایت مرکز و انتشار محتواهای مرتبط در آپارات، سوم خرداد را گرامی داشته و به جشن و سرور می پردازیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها