امروزه با توجه به رغبت بسیار زیاد مردم نسبت به استفاده از محصولات کارخانجات آجر نما در ساختمان ها و با توجه به وجود بسیار زیاد واسطه‌ها چالش جدید به وجود آمده است و آن هم انتخاب بهترین تولید کننده و فروشنده آجرهای نما می باشد .
کد خبر: ۱۳۶۷۴۳۸

معرفی برترین کارخانجات آجر نما در اصفهان


امروزه با توجه به رغبت بسیار زیاد مردم نسبت به استفاده از محصولات کارخانجات آجر نما در ساختمان ها و با توجه به وجود بسیار زیاد واسطه‌ها چالش جدید به وجود آمده است و آن هم انتخاب بهترین تولید کننده و فروشنده آجرهای نما می باشد .

نکته مهم این است که برای مصرف کننده نهایی بهتر است از فروشگاه های اینترنتی آجر نما خرید کند یا از طریق واسطه ها و دفاتر فروش و یا مستقیم از کارخانه ها در این مطلب قصد داریم دانسته های خود را در رابطه با این موضوع با شما به اشتراک بگذاریم.
 

بهترین شرکت های آجر نما اصفهان


آجر نما را از کارخانه بخریم یا واسطه


خیلی صریح و شفاف بگویم خرید آجر نما از واسطه ها به هیچ عنوان برای مصرف کننده مزیتی ایجاد نمی کند واسطه ها معمولاً بین ۱۵ تا ۲۵ درصد سود برای خود لحاظ می کنند در حالی که شما اگر محصول خود را از یک کارخانه معتبر مثل البرز نما تهیه کنید میتوانید این تخفیف را برای خود بگیرید همچنین پروسه حمل و نقل و بارگیری نیز با هزینه کمتری نسبت به واسطه ها برای شما انجام می پذیرد.


آجر نمای اصفهان را از کدام منطقه تهیه کنیم ؟


به صورت کلی بهترین کارخانجات آجر نما و آجر نسوز ایران در اصفهان واقع شده اند تقریباً در کیلومتر ۲۰ جاده اصفهان دولت آباد منطقه صنعتی دولت آباد اصفهان واقع شده است این منطقه دربرگیرنده حدود 100 کارخانه تولید کننده آجر نما آجر نسوز آجر لفتون آجر فشاری و غیره می باشد این منطقه معروف علاوه بر معروف ترین کارخانجات آجر نما ایران صنایع مختلف دیگری را نیز در خود جای داده است ولی معروفیت این مجموعه به خاطر برندهای معتبر آجری می باشد.
 
 
بهترین شرکت های آجر نما اصفهان
 

البته مناطق صنعتی دیگری در استان اصفهان وجود دارند که به صورت جسته گریخته کارخانجات آجر نما در آنها با واقع شده است مثل منطقه صنعتی حبیب آباد ,  منطقه صنعتی امیرکبیر , منطقه صنعتی محمودآباد اصفهان ولی بهترین معروف ترین کارخانه جاده این شهر شهر همان منطقه صنعتی دولت آباد واقع شده است .


بهترین کارخانجات آجر نما از نظر قدمت و کیفیت


بهترین تولید کنندگان آجر نما در استان اصفهان را میتوان بین برندهایی مثل آجر البرز نما آجر طغیانی آجر نماچین و آجر فتاحی انتخاب کرد. هر کدام از این شرکت ها دارای مزایا و معایبی می باشند ولی از نظر نویسنده این مطلب شرکت البرز نما به عنوان قدرتمند ترین و با ارزش ترین برند آجر نما در دولت آباد اصفهان شناخته می شود این شرکت توسعه یافته حدود ۵۰ پرسنل دارد کیفیت آجر نما آن در سراسر ایران مثال زدنی است .

دوام رنگ و کیفیت محصولات این شرکت نسبت به رقبای دیگر بهتر می باشد این مجموعه با یک تیم فروش قوی تمام توان خود را جهت رضایت مشتریان به کار بسته است تخفیفات قابل توجه و حمل با قیمت مناسب از دیگر مزایای مهم این شرکت معروف آجر نما میباشد.

قیمت های این شرکت نسبت به دیگران کمتر نیست ولیکن از نظر کیفیت از دیگر رقبا گوی سبقت را ربوده است از نظر نویسنده این مطلب شرکت آجر نماچین نیز با قدمتی دیرین و با تکنولوژی به روز توانایی رقابت با البرز نما را دارد شرکت نماچین یک شرکت خوشنام و با کیفیت می باشد.

 

بهترین شرکت های آجر نما اصفهان


از البرز نما بخرم یا آذرخش قم و یا نماچین
 


تمام ۳ شرکت یاد شده برندهای خوب با کیفیت و همچنین پاسخگو بود در قبال محصولی که می دهند متعهد هستند . شرکت آذرخش قم به خاطر اعتبار فراوان در خارج از کشور و صادرات روز افزون , بیشتر تمرکز خود را برای کشورهای دیگر قرار داده است .

قیمت محصولات این شرکت ممکن است در مقابل البرز نما تا حدودی بالاتر باشد ولی شما باید به خاطر داشته باشید که دارید از یکی از معتبرترین و بهترین شرکت های ایران در حوزه آجرنما خرید می کنید.
 
بین البرز نما و نما چین از نظر نویسنده تفاوت زیادی در قیمت وجود ندارد ولی کیفیت آجر نمای البرز نسبت به رقیب دیرینه تاحدودی بهتر است.
 


لیست نصاب های آجر نما در اصفهان
 

بهترین شرکت های آجر نما اصفهان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها