معاون فرهنگی اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد

دستگیری برادران شرور محله افسریه

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری دو برادر شرور در محله افسریه خبر داد و گفت: متهمان انگیزه شرارت را قدرتنمایی و معروف شدن اعلام کردند.
کد خبر: ۱۳۶۷۱۱۵

به گزارش جام جم آنلاین، سرگرد محمد زیدی با اشاره به دستگیری برادران شرور اظهار کرد: در پی شکایت چند تن از اهالی محله افسریه در خصوص ایجاد درگیری و رعب و وحشت توسط دو تن از اراذل و اوباش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد این افراد هر دو برادر بوده که پس از عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت از ترس دستگیری از محل متواری شدند.

زیدی تصریح کرد: با ارسال مستندات به مرجع قضایی و اخذ دستور تیمی مجرب از ماموران پایگاه ششم مخفیگاه متهمان را در حوالی «تهرانسر» شناسایی و پس از انجام چندین ساعت تعقیب و مراقبت موفق به دستگیری هر دو برادر شدند.

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به کشف سه قبضه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: این افراد در اظهارت خود دلیل انجام این اعمال مجرمانه را قدرت نمایی و شهرت در محل عنوان داشتند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه هر دو متهم برای سیر مراحل قضابی به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

منبع: پلیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها