سهرابیان با اشاره به حضور باشگاه‌ها در قایقرانی گفت: انتظار ما از هیات های استانی این است که به دنبال جذب اسپانسر و حضور در قالب باشگاه‌ها در عرصه قایقرانی کشور باشیم.
کد خبر: ۱۳۶۷۰۸۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان؛ رئیس فدراسیون قایقرانی در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان همدان گفت: تلاش کردیم مباحث علمی و دانشگاهی را در تمام مباحث فدراسیون وارد کنیم.و با توجه به شرایط و تاکید مقامات کشور، حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا سهرابیان با اشاره به ظرفیت بالای تولید قایق و پارو در داخل کشور اظهار کرد: تولیدکنندگان ما توان بالایی دارند و در بخش‌های مختلف نشان داده‌اند که می‌توانیم در داخل کشور خیلی کارها انجام دهیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: قایقرانی خصوصا در سخت‌افزار نیاز به کمک دارد چون تجهیزات بسیار گران است و سعی کردیم از توان داخلی بهره بگیریم چرا که تولید داخلی چیزی از تولیدات وارداتی کم ندارد و با حمایت از آن‌ها می‌توانیم از ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم.

وی با اشاره به حضور باشگاه‌ها در قایقرانی گفت: انتظار ما از هیات های استانی این است که به دنبال جذب اسپانسر و حضور در قالب باشگاه‌ها در عرصه قایقرانی کشور باشیم.

سهرابیان در خصوص شرایط قایقرانی ایران‌ بعد از تعویق بازی‌های آسیایی، گفت: به درخواست سرمربیان و مربیان بعد از تعویق بازی‌ها یک هفته به قایقرانان استراحت دادیم. بعد از آن مجددا اردوها را آغاز می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اگر بازی‌های آسیایی برگزار می‌شد به نفع همه بود ولی حالا که به تعویق افتاده برنامه‌ مناسب‌تری برای تیم‌ملی در نظر می‌گیریم تا بتوانیم رقبای بیشتری را پشت سر بگذاریم.

علیرضا سهرابیان افزود: اردوهای ما کنسل نمی‌شود و تا جایی که امکان دارد به گونه‌ای برنامه‌‌های خود را تدوین می‌کنیم که ضعف‌هایی که مربیان شناسایی کردند را برطرف کنید و آنها را به نقاط تبدیل کنیم و در بازی‌های آسیایی عرض‌اندام کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها