قرارداد یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس هر سال بیشتر می‌شود

روزی ۵۲میلیون تومان!

یکی از زشت‌ترین و به گمان تمام مردم ایران تلخ‌ترین تصاویر لیگ برتر جاری، بعد از ظهر پنجشنبه گذشته در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز رقم خورد.
کد خبر: ۱۳۶۶۹۷۳
تعداد بازدید : 399

به جای باران بهاری، همه شاهد باران سنگ در این ورزشگاه بودند. انتشار دو ویدئو از یحیی گل محمدی در ابتدای مسابقه و بین دو نیمه، دردآور بود.

پرتاب مشت به سمت او، سنگی که با شدت به پیشانی‌اش برخورد کرد و آب دهانی که به سمتش پرت شد، همه و همه یک سوال را در ذهن مردم ایران به وجود آورد؛ مگر فوتبال برای لذت بردن نیست؟ دکتر احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و فیرپلی فدراسیون فوتبال می‌گوید: «فوتبال محلی است برای اتحاد و دوستی. الان هر خانواده‌ای این صحنه‌ها را ببیند، اجازه خواهد داد روزی فرزندی پای خود را به ورزشگاه بگذارد؟»

در زمین مسابقه هم اتفاقات عجیبی رخ داد. سیدرضا مهدوی دو بار بازی را به دلیل رفتار تماشاگران متوقف کرد و در نهایت رای به تعطیلی مسابقه در دقیقه 70 داد. در دقیقه 52 امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در واکنش به جو ورزشگاه با مشت‌های گره کرده جواب هواداران تراکتور را داد. کیانی کاپیتان و یکی دو بازیکن تراکتور رفتار او را تحریک آمیز دانستند و در چشم به هم زدنی این واکنش، تبدیل به درگیری شد. مهدوی داور مسابقه به ناچار دو بازیکن پرسپولیس و تراکتور یعنی حامد پاکدل و محمد مسلمی‌پور را از زمین مسابقه اخراج کرد.

کاظم محمودی مدیر تیم تراکتور به جام جم می گوید: «عالیشاه عامل تحریک تماشاگران بود. کجا دیدید بازیکنی از این کارها کند. مگر ما در تهران با چنین مشکلاتی روبرو نشدیم؟ هواداران پرسپولیس یک صدا کلمه‌ای به زبان ترکی گفتند که توهین محض به تمام مردم آذربایجان است. شما شک نکنید رفتارهای ورزشگاه یادگار، ناشی از اتفاقاتی بود که برای تراکتور در تهران رخ داد.» او البته رفتار بعضی از حاضران در ورزشگاه را محکوم می کند: «وقتی این رفتارها را با یحیی گل محمدی دیدیم، به شدت ناراحت شدیم. شما شک نکنید باشگاه تراکتور هم چنین رفتارهایی را محکوم می کند. متاسفانه بعضی‌ها به دنبال ایجاد تفرقه در فوتبال هستند. هوادار واقعی تراکتور از این کارها نمی کند و نباید بکند. شک نکنید عده ای وارد ورزشگاه شده بودند تا همین کارها را کنند و بین ما و پرسپولیسی ها تفرقه بیاندازند.»

محمد محمدی قائم مقام باشگاه پرسپولیس هم در این باره به جام جم توضیح می دهد: «از مجرای قانونی تمام پیگیری‌های لازم را خواهیم کرد. 10 درصد ورزشگاه در اختیار ما بود ولی شما جای خالی برای هواداران ما در طبقه اول دیدید؟ طرفدار چطور جرات کند به ورزشگاه بیاید، وقتی قرار است این اتفاقات رخ دهد؟ بازیکنان ما را با سنگ زده اند بعد می گویند عالیشاه عالم تحریک هواداران بوده. تا قبل از آن چرا سنگ می زدند؟ مگر در نیمه اول داور بازی را متوقف نکرد. اصلا چرا وقتی بیشتر از ظرفیت وارد ورزشگاه شده، اجازه دادند بازی برگزار شود؟! حتما باید بلایی سر یک نفر می آمد؟»

متن کامل این گزارش را فردا (شنبه) 31 اردیبهشت در روزنامه جام جم بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها