یکی از مهم‌ترین مراحل استخدام در هر شرکتی، به دست آوردن رزومه‌های باکیفیت است. کارفرمایان و سازمان‌ها همه به دنبال این هستند که بتوانند بهترین‌ها و متخصصین بازار کار را جذب کنند و به همین خاطر، در روش‌های استخدامی خود همیشه به دنبال روشی عالی برای به دست آوردن رزومه‌های قوی هستند.
کد خبر: ۱۳۶۶۶۳۹
با ایران تلنت از بین 1.5 میلیون نیروی متخصص، استخدام کنید
 
 
ایران تلنت برای رفع این مشکل و آسان کردن این روند در کنار شرکت‌ها و به خصوص کارفرمایان است و لیست کامل و جامع رزومه در ایران تلنت می‌تواند همان روش عالی آنها برای دستیابی به رزومه‌های قوی باشد.


ثبت آگهی استخدام در ایران تلنت


ایران تلنت به عنوان قدیمی‌ترین وب‌سایت کاریابی ایران، مرجعی عالی برای استخدام افراد متخصص و دریافت رزومه‌های باکیفیت است. بانک رزومه ایران تلنت در حال حاضر، به بیش از یک میلیون و نیم رسیده است و این می‌تواند خبری عالی برای کارفرمایانی باشد که در جذب نیروی متخصص چالش دارند.

ثبت آگهی استخدام منطقی‌ترین و کاربردی‌ترین کار برای دستیابی به این رزومه‌ها است. در واقع انتشار آگهی استخدام در وب‌سایت ایران تلنت می‌تواند پلی باشد میان شما و کارجویان و همچنین راهی باشد برای انجام سریع روند استخدام در شرکت‌ها. انتشار آگهی در ایران تلنت مساوی است با دریافت تعداد زیادی رزومه از سمت متخصصان بازار کار که در نهایت، مشکل استخدام و جذب را برای شما حل خواهد کرد.

برای ثبت آگهی استخدام در ایران تلنت راه سختی را پیش روی خود ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که، ابتدا شرح شغلی خود را آماده کنید و سپس آن را در وب‌سایت قرار دهید و منتشر کنید. روند انتشار آگهی استخدامی در ایران تلنت، روندی کاملا خودکاری است که همین موضوع صرف هزینه و زمان را برای تیم‌های استخدامی و کارفرمایان کم می‌کند.

برای ثبت اگهی استخدامی شرکت خود در سایت کاریابی ایران تلنت اینجا را کلیک کنید یا با شماره تلفن ۷۴۳۰۲۲۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.


ویژگی‌های انتشار آگهی استخدام در ایران تلنت


بانک رزومه میلیونی ایران تلنت می‌تواند اولین و خاص‌ترین ویژگی ثبت آگهی استخدام در این وب‌سایت باشد و شما را به طیف وسیعی از متخصصین وصل کند. اما دیگر ویژگی‌های ثبت آگهی استخدامی در ایران تلنت عبارت است از:

·         ثبت آگهی در ایران تلنت به دو زبان انگلیسی و فارسی صورت می‌پذیرد و امکان انتشار به هر دو زبان برای شما فراهم است.

·         فرایند ترجمه فیلدهای مختلف آگهی استخدامی توسط خود وب‌سایت انجام می‌شود و با پر کردن فیلدها و زدن دکمه ترجمه، تمام کارهای مربوط به ترجمه انجام می‌شود.

·         در زمان انتشار آگهی استخدام، سرویس هوشمند جستجوی ایران تلنت را در اختیار خواهید داشت. این سیستم به شما کمک می‌کند تا در زمان بررسی رزومه‌ها، کلمه و عبارت خاصی را هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی بزنید و بر اساس آن کلمه رزومه‌ها را غربال و انتخاب کنید.

·         برای فرایند استخدام به نرم‌افزار مدیریت فرایند جذب و استخدام ATS دسترسی خواهید داشت.

·         در زمان بررسی رزومه‌ها، بدون محدودیت به بانک رزومه دسترسی دارید و می‌توانید از تمام رزومه‌های موجود در آن برای استخدام استفاده کنید.

·         پس از بررسی رزومه‌ها و انتخاب نامزدهای نهایی، به اطلاعات تماس آنها دسترسی خواهید داشت و می‌توانید قرار مصاحبه را با آنها تعیین کنید.

·         علاوه بر رزومه‌ها، شما به داشبورد مدیریت حقوق و دستمزد دسترسی دارید و می‌توانید به کمک آن به رنج حقوقی افراد در مشاغل مختلف دست پیدا کنید.


ایران تلنت ابزاری کاربردی برای دسترسی شما به متخصصان بازار کار


موفقیت و رسیدن به هدف در شرکت‌ها، در گرو جذب نیروی انسانی متخصص است. به همین خاطر، شاهد رقابت بسیار شدید میان شرکت‌ها و کارفرمایان در جذب نیروی انسانی متخصص هستیم. از این رو، پیدا کردن مرجعی معتبر برای انتشار آگهی استخدامی و دسترسی به بانک رزومه میلیونی متخصصین می‌تواند شما در این رقابت پیروز کند. همین امروز می‌توانید با مراجعه به ایران تلنت و انتشار آگهی استخدامی خود، تغییر را در روند استخدامی و جذب بهترین‌های بازار کار حس کنید.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها