سریال جنایت‌ های هولناک دامادهای خشمگین ادامه دارد

خودکشی پس از قتل خانواده همسر

ماجرای قتل‌های هولناک دامادهای خشمگین به سریالی در سال ۱۴۰۱ تبدیل شده است. در آخرین جنایت در گرگاب اصفهان مرد ۴۰ ساله بعد از قتل عام خانوادگی، خودکشی کرد. از ابتدای سال تاکنون، ۶ داماد مرتکب قتل اعضای خانواده همسران خود شده‌اند.
کد خبر: ۱۳۶۶۵۲۲

ساعت ۱۷ یکشنبه ۲۵اردیبهشت امسال صدای شلیک گلوله از مقابل مغازه‌ای در شهر گرگاب اصفهان شنیده شد و اهالی سراسیمه از خانه بیرون آمدند. آنها خود را به محل تیراندازی رساندند که مشخص شد صاحب مغازه با شلیک گلوله مصدوم شده است.

او سریع به بیمارستان انتقال یافت و با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت. ماموران با اطلاع از این تیراندازی راهی بیمارستان شدند که مرد مصدوم، برادرش را به عنوان ضارب معرفی کرد. ماموران برای دستگیری مرد مسلح راهی خانه‌اش شدند اما با پیکر غرق در خون او و دختر ۶‌ساله‌اش رو‌به‌رو گردیدند. مرد ۴۰ ساله با اسلحه به خودش شلیک کرده که گلوله‌ بعد از کمانه کردن به دخترش اصابت کرده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد، این مرد با همسرش و خانواده او اختلاف داشته است. تیم پلیسی سپس راهی خانه پدرزن مرد مسلح شد و با جسد پدرزن، مادرزن و همسر او روبه‌رو شد. بررسی‌ها نشان داد این مرد روز قبل سه عضو خانواده همسرش را به قتل رسانده بود.

سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این باره به جام‌جم گفت: ضارب بر اثر شدت جراحات جان باخت اما برادر و دختر او زنده ماندند.

وی با اشاره به اعتیاد قاتل گفت: اعتیاد بلایی خانمانسوز است که رد پای آن را در بیشتر جرایم و از جمله قتل‌های ناشی از اختلافات خانوادگی به وضوح مشاهده می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که افراد معتاد در صورت بروز عصبانیت و درگیری‌های ناشی از اختلافات قادر به کنترل خود نیستند و دسترسی آنها به سلاح‌های سرد و گرم بسیار خطرناک است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه خرید و فروش یا نگهداری غیر مجاز سلاح توسط افراد، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با این گونه افراد برخورد قانونی صورت گیرد تا دیگر شاهد تکرار این گونه حوادث تلخ نباشیم.

خودکشی پس از قتل خانواده همسر

محمد غمخوار - دبیر گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها