سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران:

انفجار ساختمان مسکونی در خیابان مولوی

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد

عکس | نشت گاز در یک واحد مسکونی

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: متاسفانه نشت گاز موجب انفجار یک آپارتمان سه طبقه در گالیکش شده است.
کد خبر: ۱۳۶۶۴۵۹

به گزارش جام جم آنلاین، قاسم غریب آبادی در گفتگو با ایسنا از انفجار یک آپارتمان سه طبقه در شهرستان گالیکش بر اثر نشت گاز خبر داد.

وی افزود: ساعت هشت و ۴۸ دقیقه صبح امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، انفجار یک آپارتمان سه طبقه در گالیکش به مرکز کنترل و هماهنگی هلال احمر استان گلستان گزارش شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گلستان با بیان اینکه امدادگران هلال احمر مینودشت بلافاصله پس از اطلاع از حادثه با آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند، تاکید کرد: نشت گاز علت وقوع این حادثه بوده است.

غریب آبادی تاکید کرد: متاسفانه وقوع این حادثه به ۱۳ خانوار خسارت وارد کرد و ۱۴ نفر نیز مصدوم شدند که تمامی مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند، این عملیات ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه به پایان رسید.

فرماندار گالیکش نیز در این باره اظهار کرد: صبح امروز دوشنبه (۲۶اردیبهشت) یک انفجار به دلیل نشت گاز در یک واحد مسکونی در گالیکش موجب وارد شدن خسارات زیادی به ساختمان یاد شده و دیگر بناهای مجاور شده است.

علی جوان ضمن حضور در محل حادثه درباره آخرین جزئیات این انفجار گفت: به محض شنیده شدن صدای انفجار در ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه صبح امروز بلافاصله به اتفاق نیروهای امنیتی انتظامی و سپاه در محل حادثه حضور یافتیم و در ادامه نیز نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس به محل حادثه آمدند.

وی با بیان اینکه بنا به اظهارات ساکنان طبقه بالایی این منزل، انفجار بر اثر نشت گاز بوده و خسارت زیادی به منزل مسکونی و سایر منازل اطراف وارد کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و ساکنان منزل حادثه دیده نیز به دلیل سفر در منزل حضور نداشتند.

فرماندار گالیکش از همشهریان خواست از هر گونه اظهارنظر غیرواقعی در مورد این حادثه پرهیز کنند و تأکید کرد: این حادثه بر اثر انفجار گاز بوده و مجدداً من از حضور به موقع نیروی انتظامی، مجموعه بسیج و سپاه و همچنین نیروهای خدماتی تشکر می‌کنم.

عکس | نشت گاز در یک واحد مسکونی در گالیکش

عکس | نشت گاز در یک واحد مسکونی در گالیکش

عکس | نشت گاز در یک واحد مسکونی در گالیکش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها