خانواده ها ناامیدانه منتظر خبر نجات معدنچیان بورکینافاسو هستند که بیست و هفت روز است در معدن گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۳۶۶۴۵۱

به گزارش جام جم آنلاین از رویترز، خانواده‌های هشت معدنچی ناپدید شده در بورکینافاسو آفریقا ناامیدانه منتظر اخبار تیم‌های نجات هستند که برای یافتن مردانی که به مدت 27 روز است که در زیر زمین گیر گرفتار شدند.

از بیست و هفت روز پیش که معدنچیان، معدن روی بورکینا در طی سیل در عمق بیش از 500 متری (1640 فوت) زیر زمین گیر افتاده بودند می گذرد اما نیروهای امدادی نا امید نشدندو توانسته‌اند به عمق ۵۸۰ متری (حدود ۱۹۰۳ فوت) جایی که اتاق پناهگاه معدن قرار دارد ، نزدیک شوند.

از آنجایی که سیلاب به سیستم های برق و ارتباط معدن نیز آسیب رسانده تماس با معدنچیان برقرار نیست.آنها امیدواراند بتوانند معدنچیان را زنده بیرون بیاورندو به دلنگرانی خانواده هایشان پایان دهند.

بیش از 3 میلیون لیتر آب با پمپ های الکتریکی که از غنا و آفریقای جنوبی توسط شرکت کانادایی که این معدن را اداره می کند، خارج کردند.

اعضای خانواده های نگران هر روز در این مکان در مرکز استان سانگوئی بورکینافاسو گرد هم می آیند،آنها امید دارندمعدنچیان زنده باشند و به خانه بازگردند.

یکی از آنها خانمی جوان است که می گوید :من به عکس های شوهرم نگاه می کنم. دلم برای او خیلی تنگ شده. امروز 27 روز شده که او خانه را ترک کرده است.امیدوارم در روزهای آتی آینده را پیدا کنند. می ترسم خبرمرگ او را به من بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها