سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری دوقلوهای جیب‌بر تجریش

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه جیب بر حرفه ای محله تجریش حین سرقت خبر داد و گفت: سارقان دو خواهر دوقلو و یک برادر از اتباع کشور همسایه بودند.
کد خبر: ۱۳۶۶۳۱۵

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمد باقر قدم زاده اظهار کرد: در پی افزایش سرقت تلفن همراه و اشیاء قیمتی شهروندان در بازار تجریش و اطراف امام زاده صالح رسیدگی به موضوع در دستور کار عملیات کلانتری ۱۰۱ تجریش قرار گرفت و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت متهمان را شناسایی کردند، افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دو خانم و یک پسر جوان با شگردهای مختلف اقدام به سرقت و جیب بری می کنند که حین گشت زنی با اطلاعات کسب شده متهمان را با همان مشخصات مشاهده که در حال درگیری با خانمی هستند که بلافاصله در محل حاظر و متهمان را دستگیر کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی بیشتر مشخص شد سارقان حین سرقت از شهروند بوده که مال باخته متوجه و با سارقان درگیر می شود که در بررسی از سارقان یک دستگاه تلفن همراه سرقتی که لحظاتی قبل سرقت کرده بودند کشف و متهمان که دو خواهر دو قلو و ۲۰ ساله و برادر ۱۷ ساله و از اتباع کشور همسایه بودند در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و جیب بری در محله تجریش و ۱۵ فقره سرقت مشابه معترف شدند.

سرهنگ قدم زاده با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر جهت کشف جرایم متهمان و شناسایی مال باختگان با توجه به سرقت های روز های گذشته ادامه دارد خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: پلیس تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها