برای استقلال که بعد از 3296 روز لیگ برتر را فتح کرد

حس خوب قهرمانی +فیلم

این روزها برای فراموش کردن دل مشغولی‌های روزمره زندگی، برای فرامش کردن قیمت گوشت و مرغ و ماکارنی و دلار، برای فارغ شدن از فشارها و استرس‌های کاری یا حتی برای آنکه یادتان برود کمر درد داشتید یا پا درد فقط کافیست استقلالی باشید.
کد خبر: ۱۳۶۶۳۱۳

آبی ها هفته هاست که دارند روی ابرها راه می رود؛ با لذت بردن از تیمی که نمی بازد، با کیف کردن از تیمی که متحدترین است و با خوشحالی از تیمی که پس از سال ها شخصیت قهرمانی پیدا کرده. استقلال دقایقی قبل از بامداد یکشنبه 25 اردیبهشت، همزمان با آخرین سوت بیژن حیدری در سیرجان، قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد تا طولانی ترین انتظار هواداران پرشورش که 3296 روز ادامه داشت، با مشت های گره کرده و فریادهایی از سر شادی به پایان برسد.

این همان حس شیرین قهرمانی است که آبی‌ها پیش از این، بارها آن را تجربه کرده بودند. به عدد 36 بار قبل از این قهرمانی اخیر.

از لیگ قهرمانان آسیا گرفته تا لیگ برتر به اقسام مختلفش، جام حذفی و جام های مختلف باشگاهی در تهران. اما این برای نخستین بار بود که 9 فصل فاصله می افتاد بین دو قهرمانی این تیم در لیگ. 9 سالی که برای استقلالی ها فقط یک قهرمانی حذفی داشت در ان بود و بس.

آبی ها در این سال‌ها شاید به لحاظ فنی تیم هایی بهتر از تیم این فصل هم داشتند؛ مثل تیم شفر یا تیم استراماچونی، اما تیم فرهاد مجیدی فاکتورهایی داشت که دیگر تیم های استقلال در این سال ها نداشتند؛ آنها بی حاشیه بودند، متحد بودند و یک دست. این استقلال شایسته قهرمانی بود.

تعداد بازدید : 55

گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها