امام جمعه سنندج اظهار کرد: مقابله با احتکار و قاچاق از مطالبات جدی ما از دولت است و از دستگاه‌های متولی انتظار داریم در این زمینه کوتاهی نکنند.
کد خبر: ۱۳۶۵۹۹۵

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، حاج ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که در مسجد جامع دارالاحسان اقامه شد اظهار کرد: امروز 22 گولان سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان است که منشا خیر و برکات بسیاری برای مردم این استان بود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین و زیباترین تعابیر را برای کردستان بیان کردند و مردم کردستان نیز به زیباترین شیوه از رهبری استقبال کردند.

امام جمعه سنندج گفت: سفر رهبر معظم انقلاب منشا خیرات و برکات بسیاری برای استان کردستان بود که پروژه‌ها و اعتبارات بسیار خوبی در این سفر برای استان تعریف شد.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: روز گذشته 21 نفر از ماموستایان اهل سنت با رییس جمهور دیدار کردیم و توانستیم مشکلات استان را به محضر آقای رئیسی برسانیم که خوشبختانه نسبت به رفع این مشکلات قول مساعد داد.

ماموستا رستمی اضافه کرد: رییس جمهوری کشورمان در این نشست عنوان کرد هر وعده‌ای که به مردم داده.ام پای آن ایستاده‌ام و سعی و تلاشم این است که در حد توان از افراد بومی به ویزه عزیزان و نخبگان اهل سنت در پست‌های مورد نیاز استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه خدمت به معیشت مردم هدف از هدفمندی یارانه‌ها است گفت: این طرح بهترین برنامه برای تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی در کشور خواهد بود.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: مقابله با احتکار و قاچاق از مطالبات جدی ما از دولت است و از دستگاه‌های متولی انتظار داریم در این زمینه کوتاهی نکنند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: دشمن در هیچ دوره و زمانی از تاریخ خواهان موفقیت و پیشرفت اسلام و مسلمانان نیست برای مقابله با توطئه‌های دشمنان دولت و مردم باید پشتیبان همدیگر باشند.

وی با بیان اینکه حمایت دولت از مردم و مردم از دولت مسیر تحقق اهداف و شکست دشمنان را فراهم می‌کند گفت: دشمن به هرکجا ورود کرده منشا شر و بدبختی و خونریزی شده و امروز دنبال توطئه‌های جدید علیه ملت انقلابی ایران است.

امام جمعه سنندج در ادامه به اخلاق حسنه و محبت قلبی پیامبر مکرم اسلام به امت اسلامی و حتی امت سایر ادیان گریزی زد و گفت: تبسم خوشرویی و در اوج عشق و محبت با مردم برخورد می‌کردند و همین امر موجب شد که محبت ایشان در دل جهان و جهانیان ریشه بدواند.

ماموستا رستمی ساده‌زیستی و صبر و بردباری را از دیگر ویزگی های پیامبر مکرم اسلام خواند و گفت: شخصیت الهی پیامبر مکرم اسلام موجب شده که عشق به اسلام تا قلب تاریخ کشیده شود.

وی تصریح کرد: پیامبر اسلام نسبت به امت خود بسیار مسیولیت‌پذیر و در امانت داری الگویی بی‌نظیر در جهان هستی بودند.

وی واگذاری مسیولیت ها به اهل را ضروری خواند و گفت: اگر مسئولیت به اهل واگذار شود زمینه خدمت هر چه بیشتر به جامعه را فراهم خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: نزدیک بودن مسوولان به مردم جامعه زمینه را برای تصمیم گیری و تصمیم سازی‌های درست انها در مسیر خدمت به مردم و توسعه و آبادانی تسهیل می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها