«تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر بامداد امروز (جمعه) در پیامی در توییتر از استقبال و مهمان‌نوازی ایران تشکر کرد.
کد خبر: ۱۳۶۵۹۲۸

به گزارش جام جم آنلاین، امیر قطر در توئیتی نوشت: از جناب آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به دلیل استقبال و مهمان‌نوازی گرم در سفرم به تهران تشکر می‌کنم.

وی در ادامه نوشته است: این سفر شامل گفت‌ وگو با ایشان در زمینه جنبه‌های حمایت از همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف بود.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی اضافه کرده است: در این سفر همچنین راه‌های ارتقای امنیت و ثبات منطقه را در سایه تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بررسی قرار دادیم.

«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر که در راس هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرد، ظهر پنجشنبه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱)به طور رسمی از سوی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در مجموعه سعدآباد مورد استقبال قرار گرفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست خبری مشترک با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفت: در مذاکراتی که امروز با امیر قطر داشتیم علاوه بر تاکید بر گسترش روابط بین ایران و قطر در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی، گردشگری و انرژی تاکید شد که سرمایه گذاری‌های مشترکی بین دو کشور انجام شود و توسعه و گسترش روابط دو کشور مورد تاکید ما بود.

امیر قطر نیز گفت که روابط تهران و دوحه روابطی مستحکم و استوار و مبتنی بر حسن همجواری است. سفر اخیر آقای رئیس جمهور رئیسی به قطر یک بسیار مهمی بود و و عامل تقویت روابط دو کشور به شمار می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها