فرمانده کل انتظامي کشور در ديدار با خانواده شهيد
فرمانده کل انتظامي کشور در ديدار با خانواده شهيد "علی یوسف زاده در بندرعباس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و ارزش های دینی دانست.
کد خبر: ۱۳۶۵۶۶۱

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،فرمانده کل انتظامي کشور در ديدار با خانواده شهيد "علی یوسف زاده در بندرعباس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و ارزش های دینی دانست.

 

سرتیپ پاسدار "حسین اشتری" در ديدار با خانواده "شهیدگرانقدر علی یوسف زاده در بندرعباس " طی سخنانی بیان داشت ،شهدا مایه افتخار خانواده ها و موجب تجلی امنیت، عزت و اقتدار نظام اسلامی ما هستند و ادامه راه شهدا با الگوپذیری از منش، تفکر، دینداری و ولایت پذیری آنان امکان پذیراست.

 

وی خون مطهر شهدا را تضمین کننده اقتدار و امنیت کشور دانسته و سرکشی از خانواده های شهدا را یک وظیفه و تکلیف عنوان کرده و اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و ارزش های دینی است .

 

این مقام ارشد انتظامی کشور با بيان اينكه آنچه شهداء از ما انتظار دارند، ادامه دادن راه آنها است، خاطر نشان کرد: راه شهدا شناخت ولي فقيه زمان خود، فاصله نگرفتن از محور ولايت، دفاع از ارزش هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و آرمان هاي امام (ره) و انجام وظيفه امر به معروف و نهي از منكر در جامعه است.

 

سردار اشتری بیان داشت: اگر امروز مملكت و كشور ما استوار و پا برجاست، به دليل جان فشاني هاي شهداي گرانقدر است.

 

فرمانده کل انتظامي کشور جمهوری اسلامی ایران در پايان با اشاره به مقام والاي شهدا در دنيا و آخرت، افزود: امنيت امروز جامعه مديون خون شهدا ، ايثار و فداكاري آنها است و شهدا انسان هاي كامل، سند افتخار و پايه گذار امنيت و عزت كشور هستند و در محضر خداوند متعال، اجر و جايگاهي والا دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها