پس از اخبار منتشر شده درباره حمله به سید جواد هاشمی؛ شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ شهرداری تهران، حال احتمال خودزنی وی قوت گرفته است.
کد خبر: ۱۳۶۵۶۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، چند روز پیش بود که اخباری درباره حمله خونین به سید جواد هاشمی؛ شهردار ناحیه سه منطقه 19 تهران منتشر شد.

در این اخبار آمده بود که ساعت 16 روز پنجشنبه گذشته شهردار ناحیه سه منطقه 19 و تعدادی از عوامل ناحیه برای بازدید و جلوگیری از ادامه ساخت و ساز ساختمانی غیرقانونی در خیابان گلپاش محله خلازیر وارد ساختمانی شدند که متخلفان با دیدنشان با چاقو و قمه به آنها حمله‌ور شده و سیدمحمدجواد هاشمی را با ضربات قمه از ناحیه سر مجروح کردند.

بر اساس این اخبار، وی بعد از این حادثه بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان ضیائیان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

به دنبال انتشار این اخبار و تصاویری از وضعیت خونین سید جواد هاشمی، تعدادی از اعضای شورای شهر تهران نیز به این حادثه واکنش نشان داده و خواستار پیگیری موضوع و بازداشت عوامل حمله به هاشمی شدند.

حال چند روز بعد از این حادثه تصویری از یک نامه در شبکه‌های اجتماعی به نقل از دکتر علیرضا کدخدایی؛ رئیس مرکز پزشکی قانونی منطقه‌ غرب تهران در پاسخ به استعلام بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 33 تهران منتشر شده است.

در این نامه ذکر شده است: از آقای سید جواد هاشمی در منزل شخصی معاینه به عمل آمد، دو جراحت سطحی بخیه شده به صورت موازی در ناحیه طاق سر مشهود است که با عنایت به شکل و الگوی آن‌ها و عدم آثار ضرب و جرح و صدمات دفاعی در سایر نواحی (تنه و اندام‌ها) احتمال حدوث در شرایط غیر منازعه (مانند خودزنی) قویاً مطرح است.

حال باید منتظر اعلام نظر نهایی توسط پلیس و دستگاه قضائی درباره این پرونده ماند.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها