دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: دستگاه قضایی استان به افزایش بهاء گاز مصرفی واحدهای تولیدی سفال و سرامیک لالجین ورود جدی کنید.
کد خبر: ۱۳۶۵۶۰۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر حسن خانجانی‌موقر، دادستان عمومی و انقلاب همدان در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان همدان ضمن اشاره به اعتراض و گلایه‌مندی واحدهای تولیدی سفال و سرامیک شهر لالجین به افزایش بی رویه بهاء گاز مصرفی این واحدها، اظهار کرد: باید موضوع تعدیل بهاء گاز و استهمال و تقسیط بدهی‌های واحدهای تولیدی بصورت جدی از سوی شرکت گاز منطقه‌ای استان مورد پیگیری قرار گرفته تا زمینه ارتقاء و افزایش تولید فراهم گردد.
دادستان عمومی و انقلاب همدان با بیان اینکه بهرحال تمامی اقدامات دستگاه‌های متولی امر باید منجر به رفع مشکلات واحدهای تولیدی باشد و نباید تصمیمات آنی منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی گردد، تأکید کرد: باید مدیران استانی شرکت گاز پیگیری‌های لازم را از شرکت ملی گاز معمول نمایند و نسبت به تسهیل و رفع مشکلات بوجود آمده اقدام نمایند.
وی اظهار کرد: واحدهای صنعتی دیگر همانند شرکت تولید آهک نیز گریبان‌گیر افزایش بهاء گاز می‌باشند که ضرورت دارد توسط مسئولین تصمیماتی اتخاذ گردد تا به نفع تولید در استان باشد.
دادستان عمومی و انقلاب همدان اظهار کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سال 1401 و تأکیدات معظم له مبنی بر توجه به تولید دانش بنیان و رفع موانع تولید عزم این ستاد در پیگیری مشکلات تولید‌کنندگان و رفع موانع موجود فراروی واحدهای تولیدی است.
وی ضمن اشاره به این موضوع که قریب به 400 فقره مکابته و تذکر در جهت رفع این مشکلات به دستگاه‌های متولی داده شده است؛ از برگزاری تعداد 77 نشست با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان خبر داده و تأکید کرد: باید دستگاه‌های مسئول در جهت توانمندسازی واحدهای تولیدی عزم جهادی داشته و رأسا پیگیر حل معضلات و مشکلات واحدهای تولیدی باشند.
دکتر خانجانی در این جلسه موضوعات و مشکلات چندین واحد تولیدی در استان همدان را مورد بررسی قرار داده و خواستار اهتمام بیشتر مدیران به دغدغه‌های مدیران بخش‌های صنعتی و چاره‌اندیشی در جهت مرتفع نمودن نگرانی‌های موجود شد.
در پایان این جلسه مصوباتی در جهت تعمیم، گسترش تولید و استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های موجود تصویب و جهت اجراء به اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و سایر اعضاء مدعو ابلاغ گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها