زن جوان که با همدستی برادر ناتنی‌اش، شوهر خود را به قتل رسانده، به‌زودی در دادگاه کیفری تهران از خود دفاع می‌کند. مادر مقتول برای متهمان، اشد مجازات درخواست کرده است.
کد خبر: ۱۳۶۵۵۴۰

تحقیقات پلیس در این پرونده از دی ماه سال۹۹ و با گزارش ناپدید شدن مرد جوانی به نام جاوید در دستور کار پلیس قرار گرفت.

همسر جاوید به ماموران گفت: شوهرم برای رفتن به محل کارش از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشته است. غیبتش طولانی شده و فکر می‌کنم بلایی سرش آمده است.

چند روز بعد از این شکایت، مادر جاوید با مراجعه به پلیس آگاهی از عروسش شکایت کرد و گفت: جاوید و همسرش با هم اختلاف داشتند و احتمال می‌دهم او بلایی سر پسرم آورده و حقیقت را پنهان می‌کند.

با این شکایت، آزاده به عنوان مظنون احضار شد اما منکر اطلاع از سرنوشت همسرش شد. در ادامه، خودروی جاوید در حوالی سلطان‌ آباد پیدا شد و با ردزنی پلیسی مشخص شد همزمان همسرش هم در همان محل حضور داشته است.

با افشای این موضوع، آزاده لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش با همدستی برادر ناتنی‌اش اعتراف کرد و گفت: جاوید همیشه به من خیانت می‌کرد و با دخترانی در ارتباط بود. مدام با هم درگیر بودیم و چند بار قهر کردم و به خانه مادرم رفتم اما با اصرار جاوید به خانه برگشتم. او دست بردار نبود و به من خیانت می‌کرد. آخرین بار بعد از دعوا مرا کتک زد که موضوع را به آریا، برادرناتنی‌ام گفتم و با هم نقشه قتل را کشیدیم. شب به جاوید چای زعفران دادم و داخلش قرص خواب‌آور ریختم. وقتی او به خواب رفت، برادرم به خانه‌مان آمد و جاوید را خفه کرد. بعد جسد را به حاشیه شهر برده و آتش زدیم.

ماموران سپس راهی خانه آریا شدند و او را دستگیر کردند که به قتل شوهرخواهرش اعتراف کرد و گفت: سال ها قبل پدر آزاده فوت کرد و مادرش با پدر من ازدواج کرد. من همیشه آزاده را مثل خواهر واقعی‌ام دوست داشتم. وقتی فهمیدم شوهرش او را اذیت می‌کند، عصبانی شده و به خانه‌شان رفتم و جاوید را کشتم.

پس از بازسازی صحنه قتل، کشف بقایای جسد‌ و اعتراف متهمان، پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

این در حالی است که مادر جاوید برای قاتل درخواست قصاص کرده و به‌زودی آریا به اتهام مباشرت در قتل و آزاده به اتهام معاونت در قتل در شعبه ۱۱دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها