رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از تماس تلفنی 2 هزارو 600 شهروند هرمزگانی با تلفن 197 دفتر نظارت همگانی استان در فروردین ماه امسال خبر داد.
رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از تماس تلفنی 2 هزارو 600 شهروند هرمزگانی با تلفن 197 دفتر نظارت همگانی استان در فروردین ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۵۴۴۰

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از تماس تلفنی 2 هزارو 600 شهروند هرمزگانی با تلفن 197 دفتر نظارت همگانی استان در فروردین ماه امسال خبر داد.

 

سرهنگ حسین حیدری در تشریح جزئیات این خبر گفت: هر سازمان یا نهادی برای موفقیت در مسیر اهداف و آرمانهای خود نیاز مند بررسی و شناخت شرایط موجود و اصلاح معایب بوده تا با رفع آن ،میسر ترقی و موفقیت را با سرعت بیشتر طی کند.

 

وی یکی از اولویت های پلیس استان را اخلاق مداری،تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به خواسته ها و مطالبات شهروندان عنوان کرد و افزود :نکته اصلی در برقراری امنیت این است که تعامل میان پلیس از اهمیت خاصی برخوردار است در این راستا برای کاهش هزینه های انتظامی ،پلیس برای ارتقای امنیت و احساس امنیت در جامعه نیازمند مشارکت مردم است و ما تلاش می کنیم با اقشار مختلف مردم به عنوان اصلی ترین مولفه سرمایه اجتماعی ارتباط برقرار کنیم .

 

این مسئول انتظامی استان اظهار داشت: در فروردین ماه امسال مجموعاً 2 هزارو 600 فقره تماس تلفنی شهروندان با دفتر نظارت همگانی پلیس استان برقرار شده که 70 درصد این تماس ها قابل رسیدگی، مشاوره و راهنمایی بوده است .

 

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : در مدت یادشده از مجموع پیام های قابل رسیدگی مردمی واصل شده؛ تشکر و قدردانی از پلیس سهم 78 درصدی از پیام ها را داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل16 درصد افزایش داشته است این در حالی است که انتقاد و شکایت از عملکرد پلیس نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 در صد کاهش داشته است.

 

سرهنگ حیدری بیان داشت: مشارکت و همکاری شهروندان با پلیس به نیروی انتظامی کمک می کند با کمترین هزینه و دشواری در پیشگیری از جرم با موفقیعت های زیادی روبرو شود لازم است ازهمکاری و حسن نظر مردم شریف استان به نیروی انتظامی تقدیر و تشکر نمایم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها