سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع موج در ساحل بین ۱.۵ تا ۲.۵ متر و در فراساحل تا ۳ متر در خلیج فارس و دریای عمان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۵۳۱۱

به گزارش جام جم آنلاین، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از افزایش سرعت وزش باد در نواحی شمال غربی - جنوب غربی و افزایش ارتفاع موج در ساحل بین ۱.۵ تا ۲.۵ متر و در فراساحل تا ۳ متراز ظهر دوشنبه تا چهارشنبه (۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت) خبر داد.

این شرایط جوی روز دوشنبه در نیمه شرقی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز، در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های بوشهر و هرمزگان، سه شنبه در نیمه شرقی خلیج فارس، غرب تنگه هرمز و دریای عمان، در مناطق ساحلی و دور از ساحل استانهای بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و روز چهارشنبه در نیمه شرقی خلیج فارس، در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان بوشهر و هرمزگان مورد انتظار است.

بر اثر این مخاطره خطر غرق شدن شناگران، آسیب به قایق‌های تفریحی و شناورهای سبک، اختلال در تردد با شناورهای نیمه‌سنگین، خسارت به قفس‌ها و پاره شدن تورهای صیادی و خسارت به تاسیسات دریایی دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی ممنوعیت شنا، جمع‌آوری تورها و وسایل صیادی، اجتناب از تردد با قایق‌های تفریحی و شناورهای سبک، احتیاط تردد با شناورهای نیمه سنگین، محدودیت در فعالیت‌ های دریایی و تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت را توصیه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها