روایت خواهر از قتل هولناک برادرش به دست عروس خانواده

مرگ باضربه‌های ساتور +عکس

با تحقیقات جنایی و دستگیری چهار مظنون فاش شد

انفجار مرگبار خودرو با دینامیت

چهار مظنون در رابطه با انفجار خودروی مرد جوانی با دینامیت بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۳۶۵۲۰۸
به گزارش جام جم آنلاین ، ساعت ۲۱ دوازدهم بهمن سال گذشته، خودروی پژوپارس سفیدی در خیابان خواجه‌کرمانی کیانشهر پایتخت منفجر شد. پس از مهار آتش، جسد سوخته راننده خارج و با بررسی خودرو مشخص شد بمب دست‌ساز و دینامیت زیرخودرو جاسازی و انفجار آن باعث مرگ راننده شده بود.
 
با تحقیق از خانواده مقتول مشخص شد دوست او پس از ناکامی در ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش، پدر آن دختر را به قتل رسانده بود. قاتل پس از این جنایت از کشور خارج می‌شود و خانواده مرد میانسال از راننده پژوپارس به‌دلیل همراهی با قاتل شکایت می‌کنند. پسر جوان دستگیر شد و هشت‌ماه زندانی بود. او چند روز قبل آزاد شد و روز حادثه قصد داشت به پمپ‌بنزین برود که خودرویش منفجر شد.

در شاخه دیگری از تحقیقات معلوم شد خانواده مرد میانسال از زمانی که متوجه آزادی این جوان شدند به آزادیش اعتراض و با نصب پلاکارد‌هایی در سطح شهر اعلام کرده بودند از او انتقام می‌گیرند. در ادامه چهار عضو خانواده مرد میانسال به اتهام قتل راننده پژو دستگیر شدند.

ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با توجه به تناقض‌گویی متهمان تحقیقات از آن‌ها در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها