اجرای حکم اعدام به تعویق افتاد

اعدام قاتل موبایل فروش اسلامشهر بزودی

در جشن بزرگ ‌گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیر عمد در اسلامشهر با جمع آوری حدود ۱۳ میلیارد ریال توسط خیرین زمینه آزادی ۲۳ زندانی که هفت نفر آنها از بانوان و مادران شهرمان بودند فراهم شد.
کد خبر: ۱۳۶۵۰۵۹

حسین حبیبی فرماندار  اسلامشهر در گفتگو با جام جم گفت : به مدد الهی و همت مردم عزیز و متولیان کار خیر در شهرستان و مسئولین بزرگوار، خدا را شکر امروز برای آزادی زندانیان غیر عمد جرایم مالی گلریزانی انجام شد که این کار بزرگ به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی و دوستانمان در انجمن حمایت از زندانیان، مجموعۀ خیریه‌های جهادی و همۀ معتمدین و افراد خیری که معمولاً در برنامه‌ها حضور دارند صورت گرفت.

 

حبیبی افزود: با هماهنگی که با ستاد ویژه استان تهران داشتیم مشکل قریب به ۲۳ نفر از افرادی که متأسفانه به دلیل مسائل مالی دچار مشکل بودند و چند وقتی را در زندان سپری می‌کردند، در این طرح حل شد و ان شاءالله به زودی مقدمات آزادی آنان فراهم می‌شود.

 

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه همه زندانیان از اهالی اسلامشهر هستند افزود : با هماهنگی که با دستگاه قضایی و انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه استان تهران صورت گرفته بود، شناسایی انجام شد و تمام عزیزان از اهالی تمام شهرستان اسلامشهراعم از احمدآباد، چهاردانگه و... هستند.

 

به گزارش خبرنگار پویا نیوز امروز در جشن بزرگ ‌گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیر عمد حدود ۱۵۰ خیر شرکت کردند که با جمع آوری مبلغی حدود ۱۳ میلیارد ریال زمینه آزادی ۲۳ زندانی که هفت نفر از آن ها از بانوان و مادران شهرمان بودند فراهم شد.شورای شهر اسلامشهر نیز با تصویب لایحه دو فوریتی در خصوص مساعدت مالی به مبلغ ۴ میلیارد ریال جهت آزادسازی زندانیان اسلامشهری با جرایم غیر عمد مالی از محل اعتبارات کمک به سازمان‌های مردم‌ نهاد در این امر خیر مشارکت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها