مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از تعمیر و بهینه سازي پمپ آب گردشی بویلر واحد ۲ بخار این نیروگاه، در راستای رفع موانع تولید خبر داد.
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از تعمیر و بهینه سازي پمپ آب گردشی بویلر واحد ۲ بخار این نیروگاه، در راستای رفع موانع تولید خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۵۰۳۴

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از تعمیر و بهینه سازي پمپ آب گردشی بویلر واحد ۲ بخار این نیروگاه، در راستای رفع موانع تولید خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان،حسین سلیمی" عنوان کرد: یکی از عوامل محدودکننده تولید، پمپ‌های آب گردشی بویلر هستند، که این تجهیزات جزء پمپ‌های خاصی است که در شرایط فشار و دمای بسیار بالا کار می‌کند و باتوجه به اینکه اختلاف دمای آب بویلر و پوسته پمپ حداکثر به ۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد ، از متریال خاصی با درصد بالای کروم برای ساخت دیفیوزر، نازل، ایمپلر و شافت پمپ استفاده شده تا در شرایط دما و فشار بالا خواص مکانیکی ماده کاهش پیدا نکند، همچنین عایق‌بندی سیم‌پیچی موتور با مهارت زیاد انجام شده و از ایجاد اتصال کوتاه در موتور آن جلوگیری می کند.


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس افزود:  از آنجایی که پمپ‌های آب گردشی بویلر دارای کاربرد در نیروگاه‌های حرارتی با بویلرهای درام‌دار می باشد، باتوجه به تحریم‌های اعمال شده از سوی کشورهای غربی، امکان تهیه قطعات و خرید از شرکت تولیدکننده میسر نیست و کارشناسان و متخصصان این نیروگاه برای دستیابی به قطعات یدکی و همچنین تعمیر و بهینه سازي پمپ‌های معیوب، اقدام کردند.


سلیمی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات نیروگاه در سال‌های اخیر، خودکفایی در زمینه ساخت، تعمیر و بهینه‌سازي قطعات نیروگاهی است و این مهم در سایه حمایت از تولید داخلی در نیروگاه بندرعباس محقق شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها