پروازهای ترکیش ایرلاین به تازگی سرویس جدیدی برای مسافرانی که سفر طولانی در پیش دارند، فراهم کرده است. برای سفرهایی که مستلزم توقف در ترکیه است، چنانچه این توقف بیشتر از 20 ساعت طول بکشد، ترکیش ایرلاین اقامت رایگان در استانبول می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۶۴۹۹۸
 
توقف رویایی در پروازهای ترکیش ایرلاین با فلای تودی
 
 
این یعنی نیازی به رزرو هتل در ترکیه ندارید.


یک توقف دلپذیر همراه فلای تودی


هواپیمایی ترکیش ایرلاین برای جلب رضایت بیشتر مسافران خود، امکان جدیدی ارائه داده است. با خرید بلیط ترکیش ایرلاین به مقصد آمریکا، آسیای شرقی، اروپای شرقی، شمال اروپا، بالکان، انگلستان، آفریقا، استرالیا، فرانسه، آلمان، مجارستان، ایتالیا، هلند و اسپانیا که توقف بیشتر از 20 ساعت در ترکیه دارد، می‌توانید اقامت رایگان در ترکیه داشته باشید.
 

توقف رویایی در پروازهای ترکیش ایرلاین با فلای تودی


نحوه استفاده از پروژه استاپ اور (Stopover) ترکیش ایرلاین


اگر قصد سفر به یکی از مقاصد نام برده شده را دارید، می‌توانید با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید و استاپ اور ترکیش ایرلاین را خریداری کنید. در صورتی می‌توانید از این امکان استفاده کنید، که مبدا یا مقصد سفر شما حتما تهران باشد و حتما بلیط هواپیمای ترکیش ایرلاین را خریداری کرده باشید.


اقامت ترکیه با خرید بلیط ترکیش ایرلاین


کسانی که سفر دور و درازی به اروپا و آمریکا و شرق آسیا دارند، معمولا یک توقف در ترکیه خواهند داشت. با خرید بلیط ترکیش ایرلاین و استفاده از سیستم استاپ اور، می‌توانید اقامت لذتبخشی داشته باشید. بدون رزرو هتل در ترکیه می‌توانید اقامتی لوکس در بهترین هتل های ترکیه داشته باشید.

مساله مهم در خصوص اقامت رایگان در ترکیه با پروازهای ترکیش ایرلاین، این است که پرواز شما باید یکی از دو نوع بیزنس یا اکونومی باشد. برای پروازهای اکونومی، یک شب اقامت رایگان در یک هتل چهار ستاره و برای پروازهای بیزنس کلاس، دو شب اقامت رایگان در یک هتل 5ستاره در نظر گرفته شده است.

در ادامه، هتل‌هایی که توسط هواپیمایی ترکیش ایرلاین برای اقامت رایگان در ترکیه در پروازهایی با توقف 20 ساعت در نظر گرفته شده است، را معرفی خواهیم کرد.

هتل شرایتون (SHERATON İSTANBUL ATAKÖY HOTEL) برای مسافران بیزنس کلاس

اگر قصد دارید برای توقفی که در ترکیه خواهید داشت، رزرو هتل انجام دهید، با خرید بلیط ترکیش ایرلاین در کلاس بیزنس می‌توانید بدون پرداخت مبلغ برای اقامت، در بهترین هتل استانبول اقامت داشته باشید. دو شب اقامت رایگان در هتل شرایتون امکانی است که توسط استاپ اور ترکیش ایراین برایتان فراهم شده است.

این هتل دارای اسپا، ماساژ، دو استخر روباز، دو رستوران، زمین تنیس و باشگاه سلامتی است. این هتل 15 دقیقه با ماشین تا بازار بزرگ و مسجد آبی فاصله دارد.

هتل گراند یاووز در سلطان احمد (SULTANAHMET GRAND YAVUZ HOTEL) برای مسافران اکونومی

هتل گراند یاووز در محله سلطان احمد، یک هتل چهارستاره با امکانات ویژه‌ای چون ماساژ، حمام ترکی و رستوران است. دسترسی این هتل به مراکز مهم و تفریحی استانبول عالی است. از این هتل تا بازار بزرگ و میدان سلطان احمد، تنها 10 پیاده‌روی فاصله است. تا مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه هم یک کیلومتر راه است.
از رستوران این هتل چشم‌انداز زیبای دریای مرمر، جزایر پرنسس و بافت قدیمی شهر را خواهید داشت. از آب گرم هم در طبقه دوم این هتل می‌توانید استفاده کنید. 


پرواز ترکیش ایرلاین با فلای تودی

 
توقف رویایی در پروازهای ترکیش ایرلاین با فلای تودی
 

برای استفاده از مزایای پرواز با هواپیمایی ترکیش ایرلاین، با مراجعه به وبسایت فلای تودی و انتخاب مقصد سفر خود، می‌توانید بلیط ترکیش ایرلاین را با قیمت مناسب تهیه کنید. برای مثال، اگر قصد سفر به تایلند را دارید، در قسمت بلیط هواپیما، پروازهای خارجی، بلیط تهران بانکوک را انتخاب کرده و پروازهای آن را در تاریخ موردنظر خود مشاهده کنید.

در ستون سمت راست نتایج جستجوها، می‌توانید با انتخاب شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین، تنها پروازهای این شرکت هواپیمایی را مشاهده کنید. با انتخاب تقویم قیمتی می‌توانید قیمت‌های این سفر را در تاریخ‌های مختلف مشاهده کنید.

در صورتی که تمایل دارید از اقامت رایگان ترکیش ایرلاین در ترکیه برخوردار شوید، با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید و جهت تهیه این سرویس اقدام کنید. یادتان باشد حتما باید رزرو بلیط انجام شده باشد تا بتوانید این سرویس را تهیه کنید.


اقامت رویایی در ترکیه برای مسافران آمریکا


کسانی که قصد دارند به یکی از شهرهای آمریکا شامل آتلانتا، بوستون، شیکاگو، هوستون، لس‌آنجلس، میامی، واشنگتن دی‌سی، نیویورک، سانفرانسیسکو، و شهرهای کانادا شامل مونترال، تورنتو، دالاس، نوارک، ونکوور سفر کنند، علاوه بر اقامت رایگان در استانبول، تا 65 کیلومتر ترانسفر رایگان برای مسافران اکونومی و ترانسفر رایگان برای مسافران بیزنس تعلق می‌گیرد.

یک تیر و دو نشان

برای سفر به اروپا، آمریکا و استرالیا بلیط ترکیش ایرلاین را تهیه کنید تا علاوه بر بهره‌مندی از مزایای یکی از مطرح‌ترین ایرلاین‌های جهان، اقامت رایگان و لوکس در استانبول هم داشته باشید. برای پرواز بعدی خود از استانبول هم ساعات پروازی منعطف خواهید داشت، به این معنا که لازم نیست با اولین پرواز بعدی به مقصدتان سفر کنید. می‌توانید زمان بیشتری را در ترکیه بمانید، اما یادتان باشد بیشتر از یک شب اقامت برای اکونومی و دو شب برای بیزنس، رایگان نخواهد بود و هزینه آن باید توسط خودتان پرداخت شود.

پاسخ سوالات خود را می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی دریافت کنید.
 
 
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها