مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عنوان کرد:

گلزارهای شهدا نماد ایثار، مقاومت و فرهنگ شهادت طلبی در جامعه هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عنوان کرد:

اشتغال مهمترین مشکل جامعه ایثارگری است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اشتغال را مهمترین مشکل جامعه ایثارگری برشمرد و گفت: یکی از مهمترین مشکلاتی که امروز در جامعه ایثارگری وجود دارد، مشکل اشتغال است.
کد خبر: ۱۳۶۴۹۹۴
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛   دکتر جمال اسدی در نشست با نخبگان شاهد و ایثارگر استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی توفیق بیش از پیش برای خدمتگزاران نظام، گفت: امیدوارم این نشست یک جلسه کاربردی برای همه فرزندان شهدا باشد تا بتوانیم بخشی از مشکلات این قشر عزیز را مرتفع نماییم.
 
وی افزود: در حال حاضر تعداد ۲۸۰ فرزند شهید بیکار در جامعه ایثارگری وجود دارد و در مجموع بالغ بر ۶۰۰۰ بیکار در جامعه ایثارگری استان داریم که آمار بالایی است و این حجم از بیکار در جامعه ایثارگری به یک مشکل اساسی تبدیل شده است، چرا که بخش دولتی گنجایش این ظرفیت را ندارد و امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از بخش های خصوصی، مشکل اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر را مرتفع نماییم.

مدیرکل بنیاد استان ایلام در ادامه افزود: موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران نیز یکی دیگر از مشکلات جامعه ایثارگری است. برخی از دستگاه های اجرائی قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را به خوبی اجرا نکرده اند.
 
وی در پایان گفت: امیدواریم در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران و یا ایجاد ظرفیت بکارگیری نیرو، شاهد انجام اقدامات موثری در استان باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها