مهمترین رویداد نوآوری کشور به میزبانی ناحیه نوآوری پردیس

یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2022 آغاز به کارکرد +عکس

پارک فناوری پردیس همزمان با یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری «اینوتکس 2022» میزبان برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت معدن در ۲۰ اردیبهشت‌ماه خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۶۴۸۸۲

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2022، توسعه و توانمندسازی واحدهای صنعتی از طریق فناوری‌های نوین، ضرورتی برای افزایش بهره‌وری و ایجاد رقابت‌پذیری در عرصه‌های بین‌المللی است که امروزه این موضوع مهم بیش ‌از‌ پیش در صنعت معدن به چشم می‌خورد.

رفع بسیاری از مسائل و چالش‌های بخش معدن کشور، از اکتشاف تا فرآوری مواد معدنی، در گرو حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از راهکارهای فناورانه است. طرح‌های نوآورانه و تلاش نخبگان زمانی به ثمر می‌نشیند که شرکت‌های معدنی متقاضی محصولات دانش‌بنیان باشند و با اعتماد به توانمندی جوانان و کارآفرینان، نیازهای خود را به اشتراک بگذارند و برای استفاده از محصولات فناورانه عزم جدی داشته باشند.

نمایشگاه اینوتکس در طول ادوار خود میزبان بازیگران کلیدی زیست بوم نوآوری و فناوری بوده است. این نمایشگاه بستری برای گردهمایی کارآفرینان و صاحب‌نظران حوزه‌های گوناگون فناوری است که فرصت مناسبی را برای هم‌افزایی حاصل از این شبکه‌سازی فراهم می‌کند. در نمایشگاه اینوتکس امسال، رویداد ارائه نیازهای فناورانه (ریورس پیچ) صنعت معدن با حضور مدیران و مسئولان سازمان‌های دولتی،‌ شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در این صنعت برگزار می‌شود.

این رویداد با حمایت شبکه فن بازار ملی ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت و به همت سازندگاه کسب و کارهای نوآورانه کانی بوم برگزار می‌شود و هدف آن ایجاد بستری تخصصی برای هم‌رسانی و هم‌افزایی میان فناوران و فعالان بخش معدن بخش معدن و صنایع معدنی است.

در این رویداد، شرکت‌های معدنی با ارائه نیازهای فناورانه خود این فرصت را به شرکت‌های دانش‌بنیان و تیم‌های فناور می‌دهند تا با استفاده از دانش روز، راهگشای مسائل و چالش‌های صنعت معدن کشور باشند. این رویداد حلقه پیوندی است که زمینه‌ساز توسعه فناورانه معادن و ایجاد فرصت‌های جدید کارآفرینی در این بخش خواهد شد.

رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت معدن ۲۰ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه اینوتکس 2022 ساعت ۱۶ و در سالن اجتماعات سراج برگزار می‌شود.

گفتنی است، سازندگاه کسب و کارهای نوآورانه کانی بوم، شتابدهنده تخصصی معدن و صنایع معدنی است که با هدف توسعه و ترویج نوآوری، ایجاد زیرساخت‌های فناورانه و حمایت از کسب‌وکارهای نوپا در بخش معدن و صنایع معدنی شکل گرفته است.

تمرکز فعالیت این شتابدهنده بر تکمیل زنجیره ارزش مواد معدنی و هوشمندسازی معادن است و با حمایت نقدی و غیرنقدی از تیم‌های استارت‌آپی، شامل تامین سرمایه موردنیاز، ارائه خدمات آموزشی و منتورینگ، هم‌رسانی و کمک به توسعه بازار محصولات و خدمات نوآورانه، زیرساخت‌های لازم برای توسعه دانش و فعالیت‌های دانش‌بنیان معدنی را فراهم می‌کند.

رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت معدن در اینوتکس 2022 برگزار می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها