وزیر آموزش و پرورش با بیان این که یکی از برنامه‌های جدی ما اصلاح ماراتن کنکور است، گفت: در تلاش هستیم آن را به شیوه اصولی اصلاح کنیم.
کد خبر: ۱۳۶۴۸۶۲

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، یوسف نوری بعد از ظهر امروز پنج شنبه در نشست صمیمی با تشکل‌های دانش‌آموزی استان کردستان، گفت: اگر در حال حاضر ناعدالتی و نابرابری آموزشی و تربیتی در مدارس استان و کشور وجود داشته باشد،تدریحی ایجاد شده و رفع آن نیازمند زمان است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که این نابرابری ها رفع شود، افزود: برنامه های زیادی برای حاکم کردن عدالت تربیتی و ترمیم ناعدالتی آموزشی وجود دارد و این مهم با جدیت دنبال می شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه‌ جدی ما اصلاح ماراتن کنکور است و در تلاش هستیم تا آن را اصلاح کنیم، اظهار کرد: همچنین یکی از برنامه‌های جدی ما اصلاح ماراتن کنکور است و در تلاش هستیم تا آن را به شیوه اصولی اصلاح کنیم.

نوری به آسیب های مدارس اشاره کرد و ادامه داد: در اوایل شیوع ویروس کرونا چون بصورت ناگهانی به سمت فضای مجازی پرتاب شدیم آسیب‌های اجتماعی تا حدودی دامنگیر دانش آموزان شد و برای کاهش و از بین بردن این اسیب ها تشکل های دانش‌آموزی هم می توانند در کنار مسئولان آموزش و پرورش قرار بگیرند و قطعا تاثیرگذار خواهند بود.

وی خطاب به دانش آموزان حاضر در این نشست بیان کرد: سراغ کارهای بنیادین بروید، اسیر تبلیغات و نمایش نشوید،اعمالی کار کنید و تاثیرگذاری خود را در جامعه نشان دهید.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: شما دانش‌آموزان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه و آینده‌سازان این مرز و بوم در راه اهدافتان با تمام توان تلاش کنید، به کاری که می کنید، ایمان داشته باشید ودر راه تولید و اشتغال از ظرفیت ها وتوانایی هایتان بهره بگیرید.

در این نشست تعدادی از دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی استان به بیان برخی مشکلات موجود پرداختند.

گفتنی است یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز پنجشنبه از طریق فرودگاه سنندج وارد کردستان شد. وی سپس با حضور در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج و اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دیدار صمیمی با جمعی از فرهنگیان و اطلاع از مشکلات و خواسته‌های آنان، نشست با تشکل‌های دانش آموزی کردستان و سفر به شهرستان مریوان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وی به کردستان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها