روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای تشریح کرد؛

اقدامات سازمان اطلاعات سپاه در برخورد با محتکران

سخنگوی پلیس با اشاره به دستور ویژه فرمانده کل انتظامی برای اجرای طرح‌ های ضربتی مقابله با احتکار و قاچاق کالاهای اساسی از کشف بیش از 290 تن روغن خوراکی و 312 تن آرد و گندم احتکاری طی 48 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۴۸۳۰

به گزارش جام جم آنلاین، سردار مهدی حاجیان با اشاره به دستور ویژه سردار حسین اشتری؛ فرمانده کل انتظامی کشور، برای شناسایی و دستگیری محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم،اظهار داشت: هرگونه عرضه، توزیع و نگهداری خارج از شبکه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، جرم محسوب می شود و پلیس ورود خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه احتکار و قاچاق کالاهای اساسی به هر شکل، از نظر پلیس، جرم است و معیشت مردم را به خطر می اندازد، افزود: با دستور ویژه فرمانده کل انتظامی برای اجرای طرح های ضربتی مقابله با احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، شناسایی و دستگیری محتکران کالاهای اساسی، طی روزهای گذشته آغاز شده و این روند با قوت ادامه دارد.

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور تصریح کرد: طی 48 ساعت گذشته و با اجرای طرح های ضربتی پلیس توسط همکارانم در سراسر کشور برای بازدید از انبارها، شناسایی و دستگیری محتکران، بیش از 290 تن روغن خوراکی و 312 تن آرد و گندم احتکاری کشف شده است.

سردار حاجیان با تاکید بر لزوم دسترسی کامل پلیس به بانک ها و سامانه های توزیع کالاهای اساسی خاطر نشان کرد: با ایجاد دسترسی کامل انتظامی به بانک های اطلاعاتی تولید و توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز، پلیس می تواند نقش نظارتی خود را به عنوان مجری قانون ایفا کند؛ متاسفانه پلیس در حال حاضر دسترسی کاملی به سامانه های تولید و توزیع کالاهای اساسی ندارد و باید این دسترسی ایجاد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها