معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه نفر که اقدام به ربودن یکی از کسبه بازار در بلوار مرزداران تهران کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۴۶۴۸

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ مرتضی نثاری در گفتگو با ایسنا دراین‌باره اظهارکرد: کمتر از دو هفته پیش بود که یک پرونده آدم‌ ربایی به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و کارآگاهان معاونت مبارزه با جرائم جنایی رسیدگی به آن را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه آدم ربایان خانواده فرد ربوده شده را تهدید کرده بودند که از این موضوع به پلیس چیزی نگویند، گفت:‌خوشبختانه خانواده فرد ربوده شده به این تهدید توجهی نکرده و پلیس را در جریان موضوع قرار دادند. آدم‌ ربایان از خانواده فرد ربوده شده که مردی میانسال بود، درخواست پنج میلیارد ریال وجه نقد کرده بودند.

نثاری با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از شیوه‌های پلیسی تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری آدم‌ ربایان را آغاز کردند، گفـت:‌ به گفته خانواده فرد ربوده شده، آدم ربایان این فرد را در محدوده مرزداران ربوده بودند بنابراین دوربین‌های مداربسته این محدوده و محل تردد این فرد از خانه تا محل کار مورد بررسی قرار گرفت و سرانجام با روش‌های مختلف سرنخ‌هایی از این افراد به دست آمد.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات اظهارکرد:‌ با اخذ مجوزهای لازم، ماموران پلیس به محل اختفای این افراد رفتند و در عملیاتی گروگانگیران را که تعدادشان سه نفر بود دستگیر و فرد ربوده شده را آزاد کردند.

وی با بیان اینکه فرد ربوده شده صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل داده شد، اظهارکرد:‌ در جریان تحقیقات اولیه گروگانگیران اعلام کردند که با انگیزه مالی دست به این اقدام زدند و با توجه به اینکه اطلاع داشتند که فرد مذکور از کسبه بازار است، تصورشان برای این بوده که می‌توانند این مبلغ را در ازای آزادی او از خانواده‌اش دریافت کنند که ناکام ماندند.

نثاری با بیان اینکه این عملیات در مجموع حدود ۴۸ ساعت طول کشید، گفت: تحقیقات از متهمان دستگیر شده همچنان ادامه دارد. برای این افراد پرونده‌ای هم تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی و تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی و پلیس آگاهی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها