سخنگوی جنبش حماس ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب هر گونه حماقت جدید علیه مسجد الاقصی و ملت فلسطین گفت عملیات «آرئیل» بیانگر آغاز مرحله جدید مقاومت در کرانه باختری است.
کد خبر: ۱۳۶۴۵۹۲

به گزارش جام جم آنلاین، عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس در واکنش به بیانیه گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی این جنبش مبنی بر پذیرش مسئولیت عملیات شهرک آرئیل در شهر اشغالی سلفیت گفت: پذیرش عملیات سلفیت توسط گردان‌های قسام، آغاز مرحله جدید مقاومت در برابر رژیم اشغالگر در کرانه باختری و حمایت از مسجد الاقصی است.

القانوع در ادامه افزود: اعلام گردان‌های قسام مبنی بر اجرای عملیات سلفیت، بر آمادگی این گردان‌ها برای حفاظت از مسجد الاقصی و خنثی کردن همه تلاش‌ها برای تقسیم آن تأکید می‌کند.

سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد: اگر رژیم اشغالگر مرتکب هر گونه حماقت علیه مسجد الاقصی شود یا فکر تعرض و حمله به ملت فلسطین را در سر داشته باشد، شراره‌های آتش ناشی از سلاح گردان‌های قسام این رژیم را در همه عرصه‌ها خواهد سوزاند.

ابو مجاهد مسئول اطلاع رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز در واکنش به بیانیه گردان‌های قسام درباره عملیات آرئیل گفت: این بیانیه حامل پیام‌های متعدد و قدرتمند برای دشمن اشغالگر است و پیامدهای بیشتری در پی خواهد داشت. این بیانیه نشان داد موضع مقاومت در کرانه باختری به طور پیوسته در حال تقویت است.

گفتنی است، گردان‌های شهید «عزالدین القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطینی حماس مسئولیت حمله جمعه شب در ورودی شهرک آرئیل را بر عهده گرفت؛ حمله‌ای که در آن «ویاچسلاو گولف»، مأمور امنیتی ۲۳ ساله کشته شد.

شاخه نظامی حماس با صدور بیانیه‌ای با اشاره به حمله صورت گرفته در شهرک آرئیل اعلام کرد: «ما مسئولیت کامل خود را در قبال عملیاتی که جمعه گذشته در آریئل انجام شد، اعلام می‌کنیم و تاکید می‌کنیم که این عملیات حلقه‌ای در زنجیره پاسخ‌های قسام به تجاوز به الاقصی است.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها