لیورپولی‌ها برای گرفتن جام از سیتی، انتظار معجزه دارند

بازی تاج و تخت؛ سکانس پایانی

امشب در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در اسپانیا میهمان ویارئال است تا برای سومین بار متوالی با یورگن کلوپ به فینال راه یابند.
کد خبر: ۱۳۶۴۵۸۵

به گزارش جام جم آنلاین، امشب در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در ورزشگاه «استادیو دلا سرامیکا» میهمان ویارئال است. دیداری که نتیجه رفتش در آنفیلد با برتری 2 بر صفر شاگردان کلوپ به پایان رسید.

لیورپول به دنبال سومین فینال با یورگن | ویارئال معجزه می‌کند؟

لیورپول قصد دارد در ششمین فصل حضور کلوپ برای سومین بار راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شوند و برای ستاره هفتم تلاش کنند.

از طرف دیگر ویارئال نیز امیدوار است بتواند معجزه مراحل قبلی و حذف یوونتوس و بایرن مونیخ را تکرار کند و برای اولین بار راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.

اونای امری، متخصص قهرمانی در لیگ اروپا در خصوص دیدار با لیورپول گفت: ما تا جایی که در توان داشتیم در بازی اول مقابل لیورپول دفاع کردیم تا در بازی برگشت گزینه‌ای برای حمله داشته باشیم. این اتفاق رخ نیفتاد ولی بازی در سرامیکا بسیار متفاوت خواهد بود. ما آنها را اذیت خواهیم کرد.

یورگن کلوپ نیز گفت: همه چیز تا حالا خوب پیش رفته ولی ما باید 100 درصد حواسمان به آنها باشد و در وضعیتی مناسب باشیم. ما 2 بر صفر جلو هستیم، این اتفاق خوبی است ولی ما باید بدانیم هنوز به مرحله بعدی صعود نکرده‌ایم.

متیو هوارس، خبرنگار یوفا در خصوص این مسابقه نوشت: خیلی باید احمق باشیم که احتمال کامبک ویارئال را در نظر نگیریم ولی بدانیم لیورپول در 5 سال اخیر، 3 بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است. کلوپ در بازی ابتدای هفته مقابل نیوکاسل به برخی بازیکنان اصلی خود استراحت داد و حالا می‌خواهد با تمام قوا وارد میدان شود. به نظرم شانس پیروزی قرمزها بیشتر از زردهاست.

کاربران یوفا نیز 85 درصد به برد لیورپول رای دادند و 15 درصد برای امری یک معجزه دیگر ترسیم کردند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها