شرکت پالایش نفت بندرعباس عنوان واحد نمونه هرمزگان در جشنواره امتنان از کارگران، گروه کار و واحد نمونه استان را کسب کرد.
شرکت پالایش نفت بندرعباس عنوان واحد نمونه هرمزگان در جشنواره امتنان از کارگران، گروه کار و واحد نمونه استان را کسب کرد.
کد خبر: ۱۳۶۴۵۵۶



به گزارش جام جم انلاین هرمزگان، شرکت پالایش نفت بندرعباس عنوان واحد نمونه هرمزگان در جشنواره امتنان از کارگران، گروه کار و واحد نمونه استان را کسب کرد.


 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ در سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه کار و واحد نمونه استان هرمزگان که با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در هرمزگان برگزار شد، شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان واحد نمونه استان معرفی و از دکتر هاشم نامور مدیرعامل این شرکت تجلیل شد.


گفتنی است شرکت پالایش نفت بندرعباس در هفته گذشته نیز در جشنواره ملی تقدیر از کارگران و واحدهای نمونه کشور از بین ۱۴۰۰ شرکت و واحد تولیدی کشور نیز به عنوان واحد نمونه ملی معرفی و از سوی ریاست محترم جمهور لوح و تندیس این جشنواره را دریافت کرد.


 دکتر هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: اقدامات موثر در حوزه منابع انسانی از جمله طرح تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری به قرارداد مستقیم، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، ایجاد اشتغال و افزایش بهره وری در تولید از دلایل موفقیت این شرکت در کسب عنوان واحد نمونه است.

 

 انگیزه بخشی و افزایش همدلی در جامعه کار و تلاش ، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان است.


 استاندار هرمزگان در نیز در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان گفت: دولت سیزدهم در موضوع افزایش دستمزد و تامین مسکن کارگران برنامه‌های ویژه‌ای دارد و پرداخت بروز حقوق کارگران با دستور رئیس جمهور محترم در حال پیگیری و انجام است و در این خصوص رصد لازم صورت می‌گیرد.


 مهندس مهدی دوستی افزود: در رابطه با مسکن نیز در طرح نهضت ملی مسکن تلاش خواهیم کرد سهم کارگران افزایش یابد و زمین مناسب در محل مناسب فراهم شود و در زمینه توسعه امکانات زیرساختی ورزش و تفریح کارگران نیز برنامه داریم تا این زیرساخت‌ها بازسازی شوند.


 وی بیان داشت: هرآنچه که بتوانیم برای رفع مشکلات کارگران انجام خواهیم داد و تلاش خواهیم کرد با دسته‌بندی موارد، مسائل اصلی کارگران را حل کنیم تا شاهد بهبود معیشت کارگران بزرگوار باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها