رئیس جمهور دستگاه‌های اجرایی و انتظامی را موظف کرد با فوریت اقدامات لازم برای جلوگیری خروج غیرقانونی و قاچاق کالاهای اساسی را از کشور انجام دهند.
کد خبر: ۱۳۶۴۴۳۰

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی تشکیل شد، راهکارهای جدیدی برای مبارزه موثر با قاچاق و خروج کالاهای اساسی از مرزهای کشور مطرح و تصویب شد.

دراین جلسه همچنین با هدف تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گران‌ فروشی پیشنهاد شد به سازمان تعزیرات حکومتی اختیارات بیشتری داده شود و مجازات های گرانفروشی تشدید گردد تا با کمک وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده اقدامات موثر‌تری برای مبارزه با گران فروشی و احتکار کالاها انجام دهند و مقرر شد با فوریت فرایند قانونی برای تصویب و اجرای این پیشنهاد طی شود.

در این جلسه همچنین وزارت امور اقتصادی و دارایی گزارشی از وضعیت بازار رمز ارزها در جهان و کشورمان ارائه و پیشنهادهایی را برای ساماندهی و مدیت بازار رمز ارزها در داخل مطرح کرد که مقرر شد ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در این زمینه بررسی های بیشتری انجام دهد و به صورت راهکار اجرایی تصمیمات خود را مصوب کند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها