رییس مجمع نمایندگان کارگران استان کرمان:

توجه به کارگران اولویت کاری مدیرعامل شرکت ملی مس است

معاون مجموعه صنایع‌ دستی آقاجانی در اصفهان:

15 کارگر نمونه بخش صنایع دستی آقاجانی تقدیر شدند

معاون مجموعه صنایع دستی آقاجانی گفت: به مناسبت روز جهانی کارگر 15 کارگر نمونه بخش صنایع دستی این مجموعه تقدیر شدند.
کد خبر: ۱۳۶۴۴۱۹
 
 صنایع دستی آقاجانی
 
 
 
علی اکبری با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 1401 به نام؛ سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین اظهار داشت: کارگران بازوان پرقدرت حرکت کشور به سمت رشد، تعالی و شکوفایی هستند، لذا روز جهانی کارگر، فرصتی مغتنم برای تکریم و تجلیل از خدمات کسانی است که با افتخار در راستای آبادانی ایران زمین گام برمی‌دارند.
 
 
 صنایع دستی آقاجانی
 

وی افزود: در همین راستا به مناسبت بزرگداشت روز جهانی کار و گارگر از 15 نفر از کارگران نمونه شرکت صنایع دستی آقاجانی در اصفهان توسط اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی تقدیر شد.

معاونت صنایع‌دستی آقاجانی در اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه صنایع دستی آقاجانی بزرگترین خط تولید صنایع دستی در کشور و خاورمیانه است، تصریح کرد: در این مجموعه 2 هزار و 400 اشتغال ایجاد شده است که یک هزار و 200 مورد آن اشتغال مستقیم است.

وی همچنین از توزیع بسته معیشتی به کارگران این مجموعه خبر داد و افزود: امروز به مناسبت روز روز جهانی کارگر بسته های معیشتی بین کارگران در محل شرکت واقع در شهرک صنعتی دولت آباد توزیع شد.
 
 
صنایع دستی آقاجانی
 
 

اکبری گفت: این شرکت تولیدی سه محصول راهبردی محصول (مس و فیروزه )، (مس و خاتم) و (مس و پرداز) تولید می کند که در سطح کشور 66 نمایندگی فروش در کشور و هفت نمایندگی خارج کشور (چین، استرالیا،ترکیه،عراق، کویت و دوبی) دارا و محصول صادر می کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این آیین امام جمعه دولت آباد،رییس شورای اسلامی و شهردار دولت آباد،رییس اداره کار و رییس داره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی برخوار حضور داشتند، گفت: : دفتر فروشگاه مرکزی این مجموعه در اصفهان خیابان حکیم وکارگاه آن در منطقه صنعتی دولت آباد در زمینی بالغ بر 3 هزار متر مکعب زیربنا می باشد.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها