رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: احتمال دارد تعدیلاتی در طول هفته آینده مثل بازنگری در نرخ افزایش حقوق اعمال شود.
کد خبر: ۱۳۶۴۳۵۸

حقوق کارگران بعد از مدت‌ها قرار بود که در سال جاری افزایش یابد. افزایش حقوق کارگران هنوز اعمال نشده است. حرف و حدیث‌های زیادی بعد از اخبار افزایش حقوق کارگران درباره تاثیر آن بر افزایش تورم به وجود آمد. حالا احتمال افزایش حقوق کارگران همچنان ضعیف است. در ادامه آخرین اخبار درباره افزایش حقوق کارگران را بخوانید.

حقوق کارگران بدون تغییر باقی می‌ماند

به گزارش جام جم آنلاین محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: بهترین ظرفیت برای افزایش قدرت خرید، جلوگیری از افزایش تورم است. پیش بینی ما این است که آقای رئیس جمهور نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری مجدد را در دستور کار قرار بدهند.
پورابراهیمی افزود: احتمال دارد تعدیلاتی در طول هفته آینده مثل بازنگری در نرخ افزایش حقوق اعمال شود.

تاکید رئیسی بر حمایت از کارگران
کاهش حقوق کارگران در حالی مطرح می‌شود که پیش از این و در ابتدای هفته کارگر رئیسی در حمایت از کارگران گفته بود: مسائلی نظیر بیمه، خدمات اجتماعی و درمانی به کارگران و پرداخت به موقع حقوق باید در اولویت توجه مسئولان امور کارگری باشد و هیچ شرکت، پیمانکار یا واحد تولیدی به هیچ وجه حق ندارد در پرداخت منظم و به موقع حقوق کارگران تعلل کند و اگر واحدی مشکل مالی داشته باشد نیز باید این مشکل را در بخش دیگری حل کند و اجازه ندارد تبعات آن را متوجه حقوق کارگران کند.
رئیس‌جمهوری به موضوع امنیت شغلی کارگران که از سوی همه نمایندگان تشکل‌های صنفی کارگران در این نشست به عنوان یک دغدغه مطرح شد، از وزیر کار خواست که این دغدغه را با در نظر گرفتن همه اقتضائات و جوانب موضوع و با مشارکت خودِ کارگران، فعالان کارگری و اقتصادی و همه بخش‌های مرتبط و مسئول پیگیری و برطرف کنند تا اطمینان و آرامش نسبی برای کارگران ایجاد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۶ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها