رسانه های رژیم صهیونیستی از به هلاکت رسیدن ۱۵ صهیونیست طی یک ماه گذشته در پی انجام عملیات شهادت طلبانه فلسطینی ها خبر دادند.
کد خبر: ۱۳۶۴۲۶۰

به گزارش جام جم آنلاین، پایگاه اطلاع‌رسانی «العهد لبنان» امروز (شنبه) به نقل از روزنامه «یدیعوت آحارونوت» رژیم صهیونیستی اضافه کرد: این عملیات‌ها از اواخر ماه مارس و اوایل ماه جاری میلادی در داخل شهرهای فلسطین اشغالی متمرکز بود، اما عملیات دیشب در کرانه باختری رود اردن انجام شد.

شب گذشته دو مبارز فلسطینی در عملیاتی یک نگهبان شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در شمال کرانه باختری رود اردن را به ضرب گلوله از پای درآوردند.

بر اساس این گزارش، در هفتم آوریل سه اسرائیلی در تیراندازی در خیابان دیزنگوف در تل‌ آویو به دست شهید «رعد حازم» از ساکنان جنین کشته شدند.

در ۲۹ مارس گذشته، پنج اسرائیلی در پی تیراندازی در شهر «بنی براک» که توسط «ضیا حمارشه» ساکن جنین انجام شد، کشته شدند.

دو روز قبل از آن، دو افسر نیروهای موسوم به «گارد مرزی رژیم اسرائیل» به ضرب گلوله دو فلسطینی به نام‌های «ایمن» و «ابراهیم اغباریه» در الخضره کشته شدند.

و هفته قبل، در عملیاتی که توسط «محمد ابو القیعان» از ساکنان نقب انجام شد، چهار اسرائیلی در «بئر السبع» با ضربات چاقو کشته شدند.

شب گذشته نیز یک سرباز پلیس مرزی رژیم اسرائیل در یک عملیات تیراندازی در ورودی شهرک «ارئیل» در نزدیکی شهر «سلفیت» در شمال کرانه باختری اشغالی به هلاکت رسید.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی طی این مدت ۵۶ اسرائیلی بر اثر انجام عملیات مقاومت توسط فلسطینی‌ها مجروح شدند.

از سوی دیگر مرکز اطلاعات فلسطین (معطی) گزارش داد که از اول ماه آوریل تاکنون ۲۳ فلسطینی توسط سربازان رژیم صهیونیستی در استان‌های کرانه باختری و جنین به شهادت رسیدند و یک هزار و ۶۲۳ نفر نیز مجروح شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها