رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد:

بازداشت دو زورگیر با ۵۰ فقره سرقت

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف محموله سنگین تریاک به مقدار یک تن و ۴۶۳ کیلوگرم در سواحل مکران بندر چابهار خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۴۱۳۴
به گزارش جام جم آنلاین، سردار "احمدعلی گودرزی" گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت اعضای یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه دریایی کلات چابهار مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: دریابانان پس از پیگیری و بررسی دقیق موضوع و با اجرای کمین هدفمند و محاصره منطقه موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار یک تن و ۴۶۳ کیلوگرم تریاک را کشف کنند این در حالی است که قاچاقچیان در محاصره دریابانان عرصه را بر خود تنگ دیدند و از محل متواری شدند، اما تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه در سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" یکی از برنامه‌های مجموعه مرزبانی، برقراری امنیت پایدار جهت انجام فعالیت‌های قانونی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... در مناطق مرزی است، اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر با جدیت از سوی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل مرزنشینان در دستاورد‌های مرزبانی، ضروری است همکاری و تعامل تنگاتنگ بین مرزنشینان و مرزداران همواره برقرار باشد.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها