جامعه دریایی و بندری هرمزگان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و در «روز بیداری»، با تبعیت از میراث معنوی امام راحل همگام با سایر قشرهای مردمی ، همبستگی خود را با مردم ستمدیده فلسطین اعلام کردند.
جامعه دریایی و بندری هرمزگان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و در «روز بیداری»، با تبعیت از میراث معنوی امام راحل همگام با سایر قشرهای مردمی ، همبستگی خود را با مردم ستمدیده فلسطین اعلام کردند.
کد خبر: ۱۳۶۴۰۵۴

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،جامعه دریایی و بندری هرمزگان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و در «روز بیداری»، با تبعیت از میراث معنوی امام راحل همگام با سایر قشرهای مردمی ، همبستگی خود را با مردم ستمدیده فلسطین اعلام کردند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، جامعه دریایی و بندری همگام با دیگر اقشار مردم با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در فراخوان آزاد اندیشی و ستم ستیزی که میراث معنوی امام خمینی (ره ) بوده شرکت نموداند .

 

کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی این استان با شرکت در این رویداد وحدت آفرین، جنایت‌های ۴۳ ساله رژیم کودک کش اسراییل که با زرو زور وتصویر هموار خواهان انکار قدس بوده و تلاش می کنند این حقیقت را در پشت دیوارهای تحریف پنهان کنند محکوم نمودند .

 

جامعه دریایی و بندری این استان با شرکت در راهپیمایی ومشت‌های گره کرده خود فریاد "مرگ بر اسرائیل"‌و "مرگ بر آمریکا"‌، "رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است، سرنوشت اسرائیل، نابودی و سقوط است"، "نابود می‌شوند به لطف خدا، سعودی و صهیونیست و آمریکا"، جنایت‌های سران صهیونیست و اقدامات نژاد پرستانه آنها را فریاد زدند.

 

شرکت کنندگان در راهپیمایی که با رژه شناورهای مسافری در پهنه خلیج فارس نیز همراه بود؛ نبرد نابرابر امپریالیسم و صهیونیسم با حقوق فلسطین و اصل عدالت ،که باتراژدی غم بار و اندوه برانگیز مدنیت غرب همراه بوده را محکوم کردند .

 

۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ درحالی که کمتر از یک سال از انقلاب اسلامی ایران گذشته بود بنیانگذار جمهوری از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

این میرا ث معنوی باعث شد که روز قدس سبب همدلی و وحدت جهان اسلام و به روز مقاومت و ایثار، روز پیکار و جهاد مبدل شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها