استاندار هرمزگان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس:

روز جهانی قدس شاخص مهمی برای مشخص کردن مرز حق و باطل است

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس شاخص مهمی برای مشخص کردن مرز حق و باطل است گفت: مسئله فلسطین محوری‌ترین مسئله امروز جهان اسلام است.
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس شاخص مهمی برای مشخص کردن مرز حق و باطل است گفت: مسئله فلسطین محوری‌ترین مسئله امروز جهان اسلام است.
کد خبر: ۱۳۶۴۰۵۲

 

به گزارش جام جم انلاین هرمزگان،استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس شاخص مهمی برای مشخص کردن مرز حق و باطل است گفت: مسئله فلسطین محوری‌ترین مسئله امروز جهان اسلام است.


به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس اظهار داشت: انتفاضه مردم مظلوم فلسطین از غزه آغاز و در دیگر مناطق این سرزمین ادامه پیدا کرد و اکنون نیز شاهد یک خیزش جدید در میان مردم فلسطین هستیم.

 

وی افزود: ملت ایران نیز از ابتدای انقلاب همواره حامی تمام مظلومان جهان بوده و همیشه از مظلوم حمایت کرده است و روش و مرام ملت ما دفاع از مظلومان در هر گوشه‌ای از این دنیا بوده است.

 

استاندار هرمزگان گفت: این حمایت ملت شریف ایران از ملل مظلوم جهان با حمایت و دفاع از مردم فلسطین و محکوم کردن اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی به خوبی قابل مشاهده است.

 

وی تصریح کرد: فلسطین به فرمایش حضرت امام(ره) پاره تن اسلام است و قطعا ملت ایران با تمام توان از همه هسته‌های مقاومت و جبهه‌ای مقاومت حمایت می‌کند.

 

مهندس دوستی گفت: مسئله فلسطین اصلی‌ترین مسئله امروز جهان اسلام است و بر همین مبنا ملت ایران و سایر ملل اسلامی حمایت از آرمان فلسطین را در اولویت خود قرار داده‌اند.

 

وی ادامه داد: امروز نیز مردم شریف بندرعباس با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس همگام با سایر آزادی‌خواهان جهان از مردم فلسطین حمایت کردند.

 

استاندار هرمزگان گفت: یوم الله روز قدس شاخص بسیار خوبی برای جدا کردن جبهه حق از باطل است و حضور پر شور مردم بندرعباس در این راهپیمایی بزرگ نیز گواهی بر همین مسئله حق محوری مردم ایران اسلامی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها