رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد:

بازداشت دو زورگیر با ۵۰ فقره سرقت

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو زورگیر و کشف ۵۰ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۳۹۷۷

به گزارش جام جم آنلاین از سایت پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اشاره به دستگیری دو زورگیر گفت: روز گذشته تیمی از ماموران عملیات کلانتری حین گشت زنی در محدوده خیابان انقلاب به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که صورت های خود را پوشانده بودند مشکوک شدند.

وی ادامه داد: مراقبت های ویژه آغاز شد تا اینکه موتورسوران به عابر پیاده ای نزدیک و به سرعت تلفن همراه وی را سرقت و از محل متواری شدند.

رییس پلیس پیشگیری تهران به اجرای طرح مهار سارقان اشاره کرد و گفت: با کنترل محورهای ورودی و خروجی در این محله در نهایت متهمان پس از مدتی تعقیب و گریز زمین گیر و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی های بیشتر از متهمان دو قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن که لحظاتی قبل آن را سرقت کرده بودند کشف و متهمان ۳۰ و ۳۵ ساله در تحقیقات اولیه به ۵۰ فقره زورگیری و سرقت تلفن همراه از عابران پیاده اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه ای افزود: تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده و متهمان با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار ماموران کلانتری انقلاب قرار دارند.

دستگیری سوداگر مرگ

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سوداگر مرگی که در محله سلیمانیه به توزیع مواد مخدر می پرداخت خبر داد و گفت: متهم به همراه سه کیلو انواع مواد مخدر روانه دادسرا شد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این باره گفت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر توزیع مواد مخدر در محله سلیمانیه دستگیری متهم در دستور کار عملیات کلانتری این محل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات کلانتری در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند افزود: روز گذشته با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و پس از بررسی حضور متهم در مخفیگاهش، دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بررسی اولیه از این مکان سه کیلو و ۲۷۰ گرم انواع مواد مخدر مواد مخدر در بسته های آماده توزیع کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۴۵ ساله به بزه انتسابی و توزیع مواد مخدر در محله سلیمانیه اعتراف و به مرجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند فروش سلاح جنگی در تهران

رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از انهدام باند تهیه و فروش سلاح جنگی در حوالی ناصر خسرو تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سرهنگ غلامحسین زارعتکار در تشریح جزییات این خبر گفت: در اوایل هفته جاری خبری در خصوص فعالیت اعضای یک باند ۳ نفره خرید و فروش سلاح جنگی در حوالی ناصر خسرو تهران دریافت که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد متهمان اخیرا با تهیه سلاح جنگی آن را در مخفیگاهشان مخفی که با هوشیاری پلیس و پس از اخذ دستور قضائی ششم اردیبهشت ماه در دو عملیات جداگانه متهمان دستگیر که در بازرسی از مخفیگاهشان دو قبضه سلاح جنگی به همراه خشاب مربوط کشف شد.

رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه متهمان با اعتراف به بزه انتسابی به دادسرا معرفی شدند خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطلان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف ۴۰ دستگاه باطری سرقتی

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مالخری در جنوب تهران که باطری خودروی های سرقتی ر از سارقان می خرید خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۴۰ دستگاه باطری کشف شد.

سرهنگ رسول بهرامی اظهار کرد: در پی اخبار دریافتی مبنی بر خرید و فروش لوازم خودرو سرقتی در محله خزانه رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم در دستور کار ماموران کلانتری خزانه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد افزود: با اخذ مجوز قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی اولیه از این مکان ۴۰ دستگاه باطری خودرو سرقتی کشف شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران افزود: متهم ۵۲ ساله به بزه انتسابی و خرید و فروش لوازم خودرو سرقتی از سارقان معترف و در ادامه تحقیقات پلیسی تعدادی از مال باختگان این اموال شناسایی شد.

سرهنگ بهرامی به سابقه دار بودن متهم اشاره کرد و گفت: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری سارقان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها